AFC این بار در نظرسنجی سراغ سردار آزمون رفت

1399/03/31 - 10:45 - کد خبر: 21978 نسخه چاپی

نصر: نام مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در بین بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر روسیه از دید AFC دیده می‌شود.

به گزارش نصر، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی به معرفی بهترین بازیکنان آسیایی تاریخ مسابقات لیگ برتر روسیه پرداخت و از کاربرانش خواست بهترین بازیکن آسیایی تاریخ این رقابت‌ها را انتخاب کنند که در این بین نام سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان هم دیده می‌شود.
سایت AFC درباره مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ نوشت: «زمانی که سردار آزمون در سن ۱۸ سالگی توسط باشگاه روبین‌کازان به خدمت گرفته شد، انتظارات از او زیاد بود و او در ادامه با پیشرفتی که داشت، تبدیل به فوق‌ستاره‌ای در فوتبال آسیا شد. سردار اولین فوتبالیست ایرانی است که در لیگ برتر روسیه بازی کرده و اولین ایرانی است که قهرمانی در لیگ این کشور را تجربه کرده است. او همچنین جوان‌ترین فوتبالیست ایرانی است که موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا شده و یکی از به یادماندنی‌ترین فصول دوران حرفه‌ای‌اش هم مربوط به نیمه دوم فصل ۱۹-۲۰۱۸ می‌شود، زمانی که به زنیت سن‌پترزبورگ ملحق شد و در ۱۶ بازی ۱۲ گل برای این تیم به ثمر رساند.
با وجود اینکه هر روز گزارش‌هایی منتشر می‌شود که علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب وی را مطرح می‌کنند، این مهاجم ۲۵ ساله همچنان در روسیه است، جایی که در پایان فصل جاری بار دیگر در آستانه بالای سر بردن جام قهرمانی لیگ برتر روسیه است.
آزمون که از سال ۲۰۱۳ در لیگ برتر روسیه بازی می‌کند، تاکنون پیراهن تیم‌های روبین‌کازان، روستوف و زنیت سن‌پترزبورگ را به تن کرده و مجموعاً در ۱۶۲ بازی ۵۲ گل به ثمر رسانده است».
برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانید به این لینک بروید. نظرسنجی یادشده تا ساعت ۱۲:۳۰ روز پنجشنبه ۵ تیر (به وقت تهران) ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
AFC این بار در نظرسنجی سراغ سردار آزمون رفت خبر ورزشی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار