سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز خبر داد:

کشف پیکر جوان ۲۹ ساله مغروق از سد الخلج شهرستان بستان آباد

1399/03/31 - 10:29 - کد خبر: 21972 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز از کشف پیکر جوان ۲۹ ساله مغروق از سد الخلج شهرستان بستان آباد خبر داد.

به گزارش نصر، علیرضا زبردست در این باره اظهار کرد: روز گذشته این مرد جوان که در آب سدالخلج شهرستان بستان آباد غرق شده بود دیشب با تلاش و جستجوی نیروهای آتش نشانی تبریز از آب بیرون کشیده شد.
وی گفت: با گزارش جمعیت هلال احمر مبنی بر غرق شدن مرد جوانی در سد الخلج، آتش نشانان غواص سازمان آتش نشانی شهرداری به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: ۱۴ خرداد سال جاری نیز مرد جوان ۳۰ ساله‌ای در همین سد غرق شده بود که با دستور مدیران استانی، آتش نشانان به محل سد اعزام و اقدام به کشف پیکر مغروق از سد کردند.
سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز متذکر شد: شهروندان گرامی در صورت نداشتن آشنایی کافی از شنا در سدها خودداری نمایند و سازمان‌هایی که وظیفه امداد رسانی در خارج از شهر را برعهده دارند، همچنان که آتش نشانی در کنار سایر گروه‌های امدادی است، ارتقای توان عملیاتی خود را در اولویت قرار دهند.
انتهای پیام/
 کشف پیکر جوان ۲۹ ساله مغروق از سد الخلج شهرستان بستان آباد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  کلجاهی   4 سالها پیش  

سلام علیکم؛
عارضم خدمتتان که مغروق توسط نیروهای عزیز داوطلب فداکار هلال احمر جستجو و پیدا و از آب بیرون کشیده شده است.
شایان ذکر می باشد از سرپرست یک سازمان انتظار بیشتری می رود و اینگونه نگاه توهین آمیز نسبت به سایر نیروهای امدادی خارج از شهر در شأن ايشان نمى باشد كه به چشم حقارت می نگرند درحالیکه حتی نیازی پیدا نشد که نیروهای گرامی آتش نشانی تبریز وارد آب گردند.
ارگانها و سازمانها و حتی خود مردم حاضر در صحنه همانند حلقه های یک زنجیر به هم وابسته و پیوسته می باشند و تعامل و همکاری است که بهترین نتیجه را می دهد همچنانکه بالعکس تخریب باعث تیرگی روابط خواهدگشت و بالطبع زحمات سایرین را هم ضایع خواهدکرد.
پژوهشیار