طراح مسابقات مجازی زورخانه ای در گفتگو با خبرنگار نصر خبر داد؛

یزد فاتح اولین دوره رقابت های مجازی میانداری کشور شد

1399/03/30 - 13:56 - کد خبر: 21950 نسخه چاپی

نصر: اولین دوره رقابت های مجازی میانداری کشور از رقابت های زورخانه ای در راستای سلامت روحی و جسمی افراد جامعه و با هدف توسعه، ترویج و همگانی کردن این رشته ملی، آئینی و مذهبی با همت شورای جوانان این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی نصر، نخستین دوره مسابقات مجازی میانداری ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور بمناسبت نکوداشت هفته فرهنگ پهلوانی برگزار شد که در آن یزد با کسب 74 امتیاز در مجموع امتیازات به مقام قهرمانی دست یافت.
"حمید پرتویار" در گفتگو با خبرنگار نصر، اظهار کرد: این دوره از رقابت‌های زورخانه ای با توجه به شرایط موجود در کشور و تصمیمات و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد.
وی افزود: این دوره از رقابت های زورخانه ای در راستای سلامت روحی و جسمی افراد جامعه و با هدف توسعه، ترویج و همگانی کردن این رشته ملی، آئینی و مذهبی با همت شورای جوانان این فدراسیون برگزار گردید.
وی ادامه داد: استان های یزد با 74 امتیاز، سیستان و بلوچستان با 73 امتیاز و البرز با 45 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم و استان‌های قم، خراسان جنوبی، مرکزی، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی، بوشهر و قزوین به ترتیب در رتبه های بعدی قرار گرفتند.
طراح و سرپرست این مسابقات اضافه کرد: در رده سنی جوانان امید سلیمی از البرز، امیر ارسلان محمدی از مرکزی، علی اکبر خاکدوست از قم و امیرحسین کاردان مقدم از خراسان جنوبی به ترتیب با 126، 120، 106 و 95 امتیاز عناوین اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند و در رده سنی نوجوانان محمد مهدی شوندی از البرز، متین میرجلیلی از یزد، پویا سلطانی از یزد و علی خمرنیا از سیستان و بلوچستان، به ترتیب با 149، 127، 120 و 95 امتیاز  بر سکو های اول تا سوم مشترک قرار گرفتند.
وی افزود: همچنین مصطفی واحد از البرز  مهدی مرادی زاده از یزد و سیید عطاالله موسوی از سیستان و یلوچستان به عنوان مربیان برتر این دوره از رقابت ها معرفی شدند.
پرتویار اظهار کرد: فیلم های ارسالی به این مسابقات توسط بهترین داوران جوان ملی و بین المللی و با کیفیت بالاتر از مسابقات حقیقی قضاوت شدند و خوشبختانه در طول مسابقات شاهد هیچ اعتراضی از طرف مربیان و ورزشکاران نبودیم.
پرتویار افزود: مراسم اختتامیه این مسابقات بصورت لایو در صفحه رسمی مسابقات مجازی فدراسیون و با حضور رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون، رئیس شورای عالی جوانان فدراسیون و سرپرست مسابقات برگزار، و مقرر شد طی مراسمی از قهرمانان و ورزشکاران برتر این دوره از رقابت ها تقدیر و حکم، مدال قهرمانی و جوایز مورد نظر توسط مسوولین فدراسیون به ایشان اهدا شود.
لازم به ذکر است فیلم های مربوط به ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت کرده بودند در صفحه رسمی برگزاری مسابقات مجازی فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی به نشانی الکترونیکی: zurkhaneh_iran در اپلیکیشن اینستاگرام و آپارات فدراسیون قرار گرفته است.
انتهای پیام/
یزد فاتح اولین دوره رقابت های مجازی میانداری کشور شد محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  محمد عزیزی   4 سالها پیش  

استان آذربایجان شرقی چی پس ؟
پژوهشیار