در دیدار اعضای هیئت مدیره دو تشکل کارشناسی عنوان شد:

گسترش تعاملات بین کانون و مرکز زمینه ساز ایجاد هم افزایی و بهبود خدمات کارشناسان رسمی دادگستری در آذربایجان شرقی

1399/03/29 - 09:35 - کد خبر: 21918 نسخه چاپی

نصر: نشست مشترک و تخصصی اعضای هیئت مدیره کانون و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی با هدف ایجاد هماهنگی مورد لزوم در ارائه خدمات بهینه کارشناسی در یک محیط تفاهم آمیز وسازنده برگزار شد.

به گزارش نصر، در جریان این نشست افزایش ارتباطات بین کانون و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری در قالب کمیسیون های دوگانه رفاهی و آموزشی مورد تاکید قرار گرفت.

علی اکبر بالاگر رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی در این نشست مشترک اعلام کرد که گسترش تعاملات سازنده و نتیجه بخش بین کانون و مرکز زمینه ساز ایجاد هم افزایی و بهبود خدمات کارشناسی در استان خواهد شد.

اسماعیل عبداللهی رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری اذربایجان شرقی نیز در این نشست بر لزوم همفکری در خصوص مسایل مختلف کارشناسی و اجرای برنامه های همسان در قالب کمیسیون های تخصصی و راهبردی تاکید کرد.

در این نشست تخصصی طرفین در خصوص شفاف سازی عملیات اقتصادی، ایجاد دفاتر مشترک در مجتمع های قضایی، اجرای مقررات و قوانین در نوع وصول هزینه ها، مقابله با تخلفات احتمالی و حفظ جایگاه کارشناس رسمی دادگستری در سطح جامعه مذاکرات لازم را انجام دادند.  

اعضای هیئت مدیره کانون و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی در این نشست در زمینه تدوین و ارائه نظام مند گزارش های کارشناسی، ایجاد سیستم در مقوله ارجاع کار به کارشناسان و چگونگی اجرای کامل تعرفه جدید دستمزد مصوب قوه قضائیه به توافق رسیدند.

در این نشست همچنین اعضای هیئت مدیره و ارکان کانون و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی نیز ضمن استقبال از انجام فعالیت های مشترک در مورد مسایل مختلف دیدگاه های خود را عرضه داشتند.

مطابق توافق اعضای هیئت مدیره کانون و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی قرار شد نشست های تخصصی و برگزاری جلسات هماهنگی بین کانون و مرکز در فواصل زمانی معین تکرار شود.

شایان ذکر است که نشست مشترک اعضای هیئت مدیره و ارکان این دو تشکل کارشناسی به مناسبت انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی استان آذربایجان شرقی و با هدف ترسیم و تبیین چشم اندازها و برنامه های همکاری انجام یافت.
انتهای پیام/
گسترش تعاملات بین کانون و مرکز زمینه ساز ایجاد هم افزایی و بهبود خدمات کارشناسان رسمی دادگستری در آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار