مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

شهروندان تبریزی الزامات بهداشتی را در ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر رعایت کنند

1399/03/26 - 17:09 - کد خبر: 21828 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تاکید کرد: نیازمند همکاری بیشتر شهروندان در خصوص رعایت الزامات بهداشت فردی واجتماعی در هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی هستیم.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ایمان غنی زاده با اشاره به افزایش روند بیماری کرونا در روزهای اخیر، گفت: همشهریان محترم ضمن رعایت بهداشت فردی باید نسبت به رعایت بهداشت محیطی نیز توجه کافی داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری خودادری و یا مد سفرهای خودشان را تغییر دهند.
وی با عنوان اینکه تنها راه مهار کرونا رعایت دقیق دستورالعملهای بهداشتی است، اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی نیز در خصوص رعایت موارد بهداشتی در ایستگاه‌ها و داخل اتوبوس‌ها، اقدامات ویژه‌ای از جمله ضد عفونی کردن روزانه اتوبوس‌ها و کنترل و راهنمایی مسافرین در تمامی خطوط به‌ویژه در مسیر تندور توسط ناظران در ایستگاه‌ها در خصوص استفاده اجباری از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و هم چنین تهیه و فروش ماسک با قیمت مصوب دولتی در باجه‌های شارژ کارت بلیت را انجام می‌دهد.
وی تشریح کرد: با وجود این تمهیدات اما متاسفانه بعضی از شهروندان موارد بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و  فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و این باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی هم برای شهروندان و هم برای کارکنان ناوگان اتوبوسرانی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، غنی‌زاده افزود: تا جائی که وظیفه ما در شرکت واحد اتوبوسرانی ایجاب می‌کند، همه موارد بهداشتی را رعایت می‌کنیم و انتظار داریم شهروندان عزیز جهت جلوگیری از شیوع و انتقال بیماری، موارد توصیه شده توسط کارشناسان بهداشتی را رعایت کنند.
انتهای پیام/
 شهروندان تبریزی الزامات بهداشتی را در ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر رعایت کنند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار