خبر/

آزمون های پایان ترم دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی غیر حضوری شد

1399/03/26 - 10:26 - کد خبر: 21783 نسخه چاپی

نصر: به دنبال تشدید شیوع ویروس کرونا در آذربایجان شرقی و درخواست های متعدد اولیا و دانشجویان، دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی آزمون های پایان ترم دوم نیمسال تحصیلی ۹۸-۹۹ به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش نصر، بر اساس اطلاعیه صادر شده از سوی این دانشگاه نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم به شرح زیر است:
امتحانات كلیه دانشجویان مقاطع كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی پیوسته ، به صورت آزمون تستی آنلاین از طریق سامانه آموزشی سیدای و در زمان تعیین شده در كارت ورود به جلسه امتحانی انجام خواهد شد.
در صورتی كه برخی از دانشجویان بنا به دلایلی امکانات لازم جهت شركت در آزمون آنلاین را نداشته باشند، میتوانند ضمن حضور در محل حوزه امتحانی تعیین شده در كارت ورود به جلسه امتحان و در زمان مقرر، به صورت حضوری و با رعایت پروتکلهای بهداشتی (همراه داشتن ماسک و...) به سوالات تستی امتحان پاسخ دهند.
بدیهی است، دانشجو منحصراً می تواند فقط یکی از روشهای امتحانی مذكور را (حضوری یا غیرحضوری) انتخاب و در آزمون درس مذكور شركت نماید.
در ادامه این اطلاعیه آمده اسا: در مواردی كه دانشجویان مقطع كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی پیوسته نیز دارای تداخل امتحانی در یک نوبت زمانی مشخص باشند ، بایستی حتماً ضمن حضور در محل حوزه امتحانی واحد تبریز برای دانشجویان بومی و یا واحد تائید شده توسط سامانه امن آزمون (azmoon99.iau.ac.ir) برای دانشجویان غیر بومی كه متقاضی استفاده از طرح تعاون آزمون میباشند ، به سوالات دروس امتحانی پاسخ دهند. به عبارت دیگر امکان شركت در آزمون مجازی آنلاین برای این دسته از دانشجویان به هیچ عنوان مقدور نمی باشد.
انتهای پیام/
آزمون های پایان ترم دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی غیر حضوری شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار