استاندار آذربایجان شرقی:

هرگونه عقب‌ماندگی آذربایجان‌شرقی مربوط به نحوه مدیریت است نه چیز دیگر!

1399/03/25 - 21:41 - کد خبر: 21761 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به ظرفیت‌های غنی فرهنگی، اجتماعی، طبیعی و سرمایه انسانی استان گفت: هرگونه ضعف و عقب‌ماندگی استان مربوط به نحوه مدیریت است نه چیز دیگر.

به گزارش نصر،  محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان با اشاره به زحمات مجموعه مدیریتی استان و کشور در زمینه مدیریت بحران کرونا  اظهار کرد: در امتحان بسیار سختی قرار داریم و شرایط حاضر بهترین شاخص برای ارزیابی توسعه مدیریت در جهان است.
وی افزود: کاستی‌های بسیاری در کشور وجود دارد ولی دوست و دشمن مجبور به اعتراف شدند که جمهوری اسلامی ایران توانست با کیاست بحران کرونا را مدیریت کند.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: نه تنها در بخش درمان بلکه در همه بخش‌های اقتصادی و اجتماعی  فرهنگ مردم، توان مدیریتی و قدرت اقتصادی ایران به رخ جهانیان کشیده شد.
استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: همه دیدند کشوری که یک‌ماه قبل از کرونا در برخی از اقلام پزشکی وابسته به واردات بود، یک‌ماه بعد از کرونا تبدیل به صادرکننده این اقلام شد.
وی ابراز داشت: هنوز در کشور آن بهره‌وری مورد انتظار و اصلاح فرآیندها در نظام اداری و در مجموع آن دنیای شایسته سالار و رضایتمندی مردم حاصل نشده اما آزمون کرونا نشان داد، ظرفیت‌های بسیار بزرگی در کشور وجود دارد.
این مسوول ادامه داد: کشور ما در تمام جهات منابع  و مواهب خدادادی، ضریب هوشی انسانی و هر آن چیزی که برای توسعه نیاز است کمبودی ندارد مگر در زمینه توسعه مدیریت.
وی با اشاره به ظرفیت‌های غنی فرهنگی، اجتماعی، طبیعی و سرمایه انسانی استان آذربایجان‌شرقی نیز متذکر شد: هرگونه ضعف و عقب‌ماندگی استان مربوط به نحوه مدیریت است نه چیز دیگر.
وی بر لزوم سرمایه‌گذاری‌های مناسب در زمینه آموزش مدیران، اصلاح نظام جذب، باز توزیع و توانمندسازی نیروی انسانی در دستگاه‌ها تاکید و اضافه کرد: یکی از اشکالات اساسی دستگاه‌ها ضعف بنیه کارشناسی است.
استاندار آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: برای ارتقاء کیفیت خدمات و جلب رضایتمندی ارباب رجوع به حداقل رساندن سوءاستفاده‌ها و ایجاد شفافیت باید بحث سامانه سپاری را جدی بگیریم.
وی در پایان با اشاره به برگزاری سالانه جشنواره شهید رجایی در استان به تبع کشور بیان داشت: نظام تشویق و تنبیه ما باید عادلانه و اصلی‌ترین ملاحظه در ارزیابی‌ها باید رضایت مردم باشد.
انتهای پیام/
هرگونه عقب‌ماندگی آذربایجان‌شرقی مربوط به نحوه مدیریت است نه چیز دیگر! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار