خبر/

طراحی سامانه جامع «ثبت نام غیرحضوری مدارس» در دانشگاه تبریز

1399/03/25 - 17:12 - کد خبر: 21759 نسخه چاپی

نصر: سامانه ثبت نام غیر حضوری مدارس توسط شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز طراحی و راه اندازی شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز با اشاره  به  طراحی و راه اندازی این سامانه گفت: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی در شرایط کرونا و ایجاد بستر مناسب برای حضور حداقلی دانش آموزان و اولیا در مدارس، سامانه ثبت نام غیر حضوری سهاد، توسط شرکت پویا نگار ارتباط سپهر، از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز طراحی شده است.
دکتر علی پورزیاد با اشاره به اینکه این سامانه به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار می‌گیرد، افزود: دانش آموزان با مراجعه به سایت مدرسه و تکمیل فرم ثبت نام، درخواست خود مبنی بر ثبت نام در سال تحصیلی پیش رو را اعلام کرده و پس از تایید مدیریت، ثبت نام نهایی انجام می‌شود؛ این سامانه علاوه بر امکانات فوق، مجهز به درگاه پرداخت آنلاین نیز است که در صورت نیاز به پرداخت شهریه برای مدارس غیر دولتی، اولیای محترم بتوانند از همین طریق فرآیند ثبت نام را تکمیل کنند.
وی، مهم‌ترین مزیت استفاده از این سامانه را کاهش خطر حضور دانش آموزان یا اولیا، جهت ثبت نام در ایام  کرونا دانست و اضافه کرد: عدم تحمیل هزینه بر مدارس، کاربرپسند بودن و دسترسی آسان از جمله مزیت‌های سامانه طراحی شده است و طی چند روز اخیر و از زمان رونمایی از این سامانه حدود 30 مدرسه استفاده از این سامانه را شروع کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، شرکت پویا نگار ارتباط سپهر از واحدهای فناور موفق در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در حوزه فناوری اطلاعات بوده و در حال رایزنی با وزارت محترم آموزش و پرورش جهت استفاده از این سامانه در مدارس کل کشور است. مسئولان محترم مدارس، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی sahadapp.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/
طراحی سامانه جامع «ثبت نام غیرحضوری مدارس» در دانشگاه تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار