مدیر کل ورزش و جوانان استان؛

احیای ورزش های بومی و محله ای در دستور کار است/ آذربایجان شرقی با آن همه قدمتی که دارد تاکنون صاحب یک مدال برنز در المپیک است

1399/03/25 - 10:57 - کد خبر: 21724 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به نبود مکان ورزشی در محلات کم برخورد و آسیب پذیر، اظهار داشت: در برخی مناطق آسیب پذیر حتی محیط کوچکی برای ایجاد محل ورزشی و تفریحی وجود ندارد و از شهرداری می‌خواهیم در این زمینه کمک حال ما باشند.

به گزارش خبرنگار نصر، "ایوب بهتاج" صبح امروز با حضور در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: یکی از اهداف ما در آینده نزدیک، احیای ورزش‌های بومی‌ و محلی در استان است.
وی ادامه داد: از شهرداری تبریز بابت کمک هایی که تاکنون به اداره ورزش و جوانان داشته اند را تشکر می نمایم و از شهرداری می‌خواهیم جهت نشان دادن ورزش های قدیمی محله ای و بومی به گردشگران با اداره ورزش و جوانان همکاری کنند.
بهتاج با اشاره به نبود مکان ورزشی در محلات کم برخورد و آسیب پذیر، اظهار داشت: در برخی مناطق آسیب پذیر حتی محیط کوچکی برای ایجاد محل ورزشی و تفریحی وجود ندارد و از شهرداری می‌خواهیم در این زمینه کمک حال ما باشند.
بهتاج با اشاره به اوضاع مالی مالک تیم شهرداری سابق گفت: مالک سابق تیم شهرداری تاکنون ۲ میلیارد هزینه کرده که تا امروز هیچ سودی نداشته است، این فرد تیم را در تبریز نگه‌داشته تا ورزشکار بومی تربیت کند.
وی با ضمن انتقاد از عدم حمایت از ورزشکاران المپیکی افزود: آذربایجان شرقی با قدمتی که دارد تاکنون صاحب یک مدال برنز در المپیک است، ورزشکاران استان از توانمندی های بالایی برخوردارند و از عدم حمایت ها ناراضی هستند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: کارگروه مشورتی‌ با مشارکت شهرداری، شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان ایجاد شود.
در پایان، شهرام دبیری با اهدا لوحی از طرف اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از مدیر کل ورزش جوانان استان تقدیر کرد.
انتهای پیام/
احیای ورزش های بومی و محله ای در دستور کار است/ آذربایجان شرقی با آن همه قدمتی که دارد تاکنون صاحب یک مدال برنز در المپیک است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار