سرپرست اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

ارتقاء فرهنگ ایمنی کار یک ضرورت است / انجمن HSE، انجمنی تخصصی برای حمایت از حقوق مشروع کارشناسان ایمنی و صیانت از نیروی کار است

1399/03/25 - 09:56 - کد خبر: 21713 نسخه چاپی

نصر: نشست سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با هیات مدیره انجمن ایمنی، بهداشت حرفه ای و محیط زیست (HSE) که در محل اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی آذر بایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش نصر، در این جلسه از عملکرد مثبت و اثربخش انجمن HSE استان در سنوات گذشته قدردانی شد.
حسین فتحی با اشاره به ظرفیت بالای انجمن HSE استان در ارائه برنامه هایی در حوزه حفاظت ایمنی و بهداشت کاردر واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی استان بر تعامل هر چه بیشتر اداره کل با این انجمن به عنوان یکی از شرکای اجتماعی در راستای نهادینه کردن اصول ایمنی و بهداشت حرفه ای و به طبع آن کاهش حوادث و بیماریهای ناشی از کار تاکید کرد.
وی افزود: انجمن HSE  استان انجمنی تخصصی، کلیدی و دومنظوره برای حمایت از حقوق مشروع کارشناسان ایمنی و بهداشت حرفه ای و از طرفی صیانت از نیروی کار است.
وی با اشاره به اهمیت  و جایگاه آموزش بعنوان رکن اصلی  در توسعه علمی و عملی و سطح آگاهی کارشناسان این حوزه بر ضرورت ارتقاء فرهنگ  ایمنی و بهداشت کار و آموزش های تخصصی  کارشناسان این حوزه تاکید کرد.
در ادامه  این نشست فرحبخش رئیس انجمن  HSE استان از راه اندازی سامانه ثبت اطلاعات و خود اظهاری کارفرمایان با امکان ارائه ابلاغ الکترونیکی  همسو با اهداف و سیاستهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت ودرمان و شناسایی واحد های فاقد مسئولین ایمنی و بهداشت حرفه ای در آینده نزدیک خبرداد.
وی خواستار ارتقاء جایگاه شغلی کارشناسان ایمنی و بهداشت حرفه ای به سطح مدیر در واحد های صنفی و صنعتی برای ارائه  عملکرد هرچه بهتر وظایف محوله و ایفای نقش قانونی آنها شد.
انتهای پیام/
ارتقاء فرهنگ ایمنی کار یک ضرورت است / انجمن HSE، انجمنی تخصصی برای حمایت از حقوق مشروع کارشناسان ایمنی و صیانت از نیروی کار است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار