سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

ارائه خدمات از طریق سامانه جامع روابط کار در جهش تولید نقش مهمی ایفا می کند

1399/03/25 - 08:20 - کد خبر: 21709 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بر ارتقاء سطح خدمت رسانی در حوزه روابط کار با هدف جلب رضایت مردم تاکید کرد.

به گزارش نصر، حسین فتحی در نشست بررسی خدمات سامانه جامع روابط کار افزود: ملاک فعالیت در حوزه روابط کار توجه به زیر خدمات سامانه جامع روابط کار است.
وی تلاش بی وقفه برای کسب رضایت خدمت گیرندگان را تلاشی ارزشمند برای کسب رضایت الهی برشمرد و اذعان داشت با توجه به وظایف ذاتی اداره کل در حوزه روابط کار رسیدگی به موانع و مشکلات موجود در واحدهای تولیدی صنعتی و تلاش برای رفع مسائل جامعه کارگری و کارفرمایی می‌تواند در رونق اقتصادی و تحقق جهش تولید نقش اساسی ایفا کند.
فتحی با اشاره به تحریم های ظالمانه و نیز نوسانات ارز و مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور توجه و اهتمام جدی به رفع موانع واحدهای تولیدی صنعتی را خواستار شد و از همکاران حوزه روابط کار که بخش بزرگی از مسئولیت را برعهده دارند خواست تا با تمام ظرفیت و توان لازم برای ایجاد آرامش در محیط‌های کار و نیز کسب رضایت کارگران و کارفرمایان تلاش کنند.
 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به آموزش های کاربردی در حوزه روابط کار تاکید نموده تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های تخصصی روابط کار در ارتقاء سطح آگاهی و تخصصی کارکنان نقش کلیدی دارد و آشنایی همکاران از آخرین دستاوردها و دستورالعمل ها و زیر خدمات سامانه جامع روابط کار در ارتقای سطح پاسخگویی و رسیدگی قانونی به مسائل و مشکلات کارگری اثربخش خواهد بود.
انتهای پیام/
 ارائه خدمات از طریق سامانه جامع روابط کار در جهش تولید نقش مهمی ایفا می کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار