استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ادامه تلاش جدی برای تکمیل راه آهن میانه- تبریز

1399/03/24 - 17:24 - کد خبر: 21704 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی از ادامه تلاش جدی در استان برای تکمیل و بهره برداری از خط آهن میانه- بستان آباد- تبریز خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید از سه ایستگاه مهم راه آهن بستان آباد- تبریز گفت: تکمیل و بهره برداری از این پروژه، یکی از مهم ترین اهداف دولت در استان است و تلاش‌ها برای تسریع در بهره برداری از آن ادامه دارد.
 وی با اشاره به بازدید اخیر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از خط آهن میانه- تبریز- بستان آباد، اظهار کرد: مسیر خط آهن میانه تا بستان آباد در سال گذشته به دست آقای رییس جمهور افتتاح و تقدیم مردم استان شد.
 وی بیان کرد: مسیر خط آهن بستان آباد تا تبریز نیز در دهه فجر امسال و نهایتا تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
 استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به آخرین پیشرفت فیزیکی سه ایستگاه مهم این خط آهن از بستان آباد تا تبریز، تاکید کرد: این پروژه یکی از مطالبات چندین ساله و بحق مردم استان است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری تکمیل نماییم.
به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و سلطانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این بازدید حضور داشتند.
انتهای پیام/
 ادامه تلاش جدی برای تکمیل راه آهن میانه- تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار