آغاز طرح گرنت فناوری در آذربایجان شرقی

1399/03/24 - 15:45 - کد خبر: 21696 نسخه چاپی

نصر: این موافقتنامه با هدف حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری بین دانشگاه های تبریز، علوم پزشکی، صنعتی سهند و تربیت معلم آذربایجان از یک طرف و پارک علم و فناوری استان از طرف دیگر امضا شد.

به گزارش نصر، برنامه حمایت مالی مستقیم از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی مرتبط با امور فناوری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی با عنوان گرنت فناوری و با هدف بسط و توسعه توان ملی در حوزه نوآوری و کارآفرینی و ارتقاء ظرفیت توسعه فناوری در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در سطح کشور اجرا می شود.
 

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در تشریح این برنامه سه مرحله ای گفت: فاز اول این پروژه موسوم به طرح جوانه مختص پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری است و در مرحله اول این فاز گرنت تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اجرا خواهد شد.

واعظی ادامه داد: این مرحله در پنج آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، سمنان، فارس و مرکزی اجرا خواهد شد و با تامین اعتبارات لازم در فازهای بعدی، کل سطح کشور را در تمام زمینه های تخصصی پوشش خواهد داد.
 
 
به گفته وی، در این برنامه حمایتهای مالی  بلاعوض از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی مرتبط با فناوری در حوزه ICT که منجر به توسعه دانش فنی شوند، از طریق پارک علم و فناوری، وزارت عتف، صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات  صورت خواهد پذیرفت.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی افزود: کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می توانند تا ششم تیر با ثبت نام در طرح گرنت جوانه (تاد) در وب سایت اینترنتی به آدرس https://techgrant.msrt.ir  از حمایت های این طرح برای انجام پروژه های خود در قالب پایان نامه های فناورانه برخوردار شوند.
 
 
وی اضافه کرد: در مراحل بعدی طرح گرنت فناوری، حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی با محتوای تجاری‌سازی برای اعضای هیات علمی با عنوان گرنت شکوفایی و حمایت از فعالیت‌های شتاب ‌دهی و رشد شرکت‌های نوپا با عنوان گرنت رشد عملیاتی خواهد شد.
انتهای پیام/
آغاز طرح گرنت فناوری در آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار