حجت الاسلام آل هاشم مطرح کرد؛

جهاد سازندگی را جوان مرگ کردند / احتمال برگزاری نماز جمعه در تبریز از هفته آینده

1399/03/24 - 09:43 - کد خبر: 21651 نسخه چاپی

نصر:حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در برنامه پیام جمعه از برگزاری نماز جمعه تبریز از هفته آینده خبر داد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه این هفته اظهار داشت: بنابر اعلام ستاد مبارزه با کرونا و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ان‌شاءالله از هفته بعد نماز دشمن‌شکن جمعه در تبریز برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی در ۲۷ خرداد ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) گفت: این سازمان در سال ۷۹ جوانمرگ شد و دولت وقت به فرمان رهبر انقلاب گوش نداد و با انحلال این سازمان خسارت بزرگی زد.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه تجربه جهاد باید الگوسازی شود، گفت: جهاد سازندگی برادر سپاه بود و است و خواهد بود، سپاه و جهادسازندگی مظهر ایمان انقلابی و فعالیت روحی و معنوی و دوقلوهای انقلاب هستند و حکمرانی ایمانی را بر جای گذاشتند.
وی ادامه داد: جهاد سازندگی الگوی تربیت مدیر انقلابی است و  نقش مهمی در تربیت مدیران انقلابی نسل دوم انقلاب ایفا کرد. از نوجوانان ۱۴ ساله ای که برای کشاورزی به مزارع رفتند تا جوانانی که به میدان جنگ شتافتند این تربیت جهادی به میدان جنگ و عمران محدود نشد و هرجا نیاز بود جهاد در آنجا بود و امام خمینی(ره) چه زیبا گفته اند که اینها سنگرسازان بی سنگر هستند.

باید از مظلومیت گروه جهادی شهید کسایی کتاب نوشت و فیلم ساخت
امام جمعه تبریز با بیان اینکه از نزدیک تلاش جهادگران مخصوصا جهادگران استان را در جبهه غرب دیده ام، گفت: باید از مظلومیت و شجاعت گروه جهادی شهید کسایی باید کتاب ها نوشته شود و فیلم ساخته شود.
اگر دولت وقت تصمیم عجولانه نمی گرفت، وضع کشاورزی و دامپروری ما این نبود
وی افزود: اگر بجای تصمیم عجولانه آن سالها، این نهاد به وزارت خانه تبدیل نمی شد و به ترمیم آسیب ها و تقویت قوت ها فکر می شد، قطعا اوضاع کشاورزی، دامپروری و محیط زیست این گونه نمی شد.
حجت الاسلام آل هاشم بیان داشت: اما اسناد برجای مانده و انسان های مخلص بازمانده و تلاش گر جهادگران دهه ۶۰ و ۷۰ در میان ما هستند و می شود از سینه آنان گوهر ناب تجربه را در آورد.

انتهای پیام/
جهاد سازندگی را جوان مرگ کردند / احتمال برگزاری نماز جمعه در تبریز از هفته آینده نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار