مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

ضرورت اشاعه فرهنگ ایثار در جامعه/ نقش زنان در تحکیم بنیان خانواده

1399/03/22 - 14:12 - کد خبر: 21602 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت اشاعه فرهنگ ایثار در جامعه تاکید کرد و گفت: افزایش آموزش و آگاهی‌های عمومی نسبت به موضوعات حوزه زنان نیز ضروری است.

به گزارش نصر، رقیه صادقزاده ظهر امروز در جلسه کمیته امور بانوان دفاع مقدس با تاکید بر ضرورت توجه به عملیاتی سازی آموزه‌های دفاع مقدس در جامعه گفت: آشنایی نسل فعلی با فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که باید دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ نسبت به این موضوع، توجه بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه برنامه‌های دفاع مقدس نباید به یک بازه زمانی خاص، محدود شود ابراز کرد: برنامه امسال هفته دفاع مقدس نیز با همین رویکرد از خرداد تا اسفند ماه اجرا خواهد شد.
وی از مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی خواست که اجرای برنامه‌های مختلف برای بانوان را نیز در اولویت اهداف خود قرار دهند: امیدواریم فرمانداری‌ها و تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهایت حمایت و همکاری لازم را با مشاوران امور بانوان داشته باشند.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در ادامه اظهار کرد: مشاوران امور بانوان نیز عملکرد ادارت خود را به دبیرخانه این اداره کل در استانداری ارسال کنند.
افزایش آموزش و آگاهی‌های عمومی نسبت به موضوعات حوزه زنان و تلاش بیشتر برای تحکیم بنیان خانواده از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه توسط مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه‌های اجرایی مطرح شد.
گفتنی است این کمیته با حضور نمایندگان ۱۷ دستگاه در راستای پاسداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل شده است.
انتهای پیام/
ضرورت اشاعه فرهنگ ایثار در جامعه/ نقش زنان در تحکیم بنیان خانواده خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار