در نظرسنجی برنامه فرمول یک؛

حضور سه آذربایجانی در میان کاندیداهای چهره مردمی سال/ پایِ امام جمعه تبریز به نظرسنجی‌ها هم باز شد

1397/12/02 - 14:43 - کد خبر: 216 نسخه چاپی

نصر: برنامه تلویزیونی "فرمول یک" نام حجت‌الاسلام آل‌هاشم، چای فروش تبریزی و مدافع حرم مراغه‌ای را در میان کاندیداهای چهره‌های مردمی سال انتخاب کرده است.

به گزارش نصر به نقل از آناج ، برنامه "فرمول یک" برنامه‌ای گفت‌وگو محور با اجرای علی ضیاء است که از همان ابتدای پخش با استقبال مخاطبان مواجه شد. البته در کنار جذابیت این برنامه برای مخاطبان "فرمول یک" برخی حواشی‌های مثبت و منفی نیز داشته اما در کنار همه این مسائل بازهم توانست به عنوان برنامه‌ای مردمی جای خود را در میان مخاطبان تلویزیون باز کند.

حال در آستانه یک ماه مانده به اتمام سال 97 این برنامه طی نظرسنجی از مردم خواسته تا چهره سال 97 را انتخاب کنند. جالب است در میان چهل چهره‌ای که عوامل فرمول یک انتخاب کرده‌اند نام 3 تن از آذربایجان‌شرقی نیز دیده می‌شود.

امام جمعه تبریز و برداشتن میله‌های حائل میان مردم و مسئولین در نماز جمعه

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم از همان ابتدای امامت جمعه در تبریز نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرد. جوانی و ارتباط با اصحاب رسانه از جمله دلایلی بود که در ابتدا رسانه‌ها از آن یاد می‌کردند اما کم کم دیگر کارهای این امام جمعه مردمی نیز مورد استقبال قرار گرفت. حضور شبانه و سرزده در مناطق حاشیه‌ای شهر و گفت‌وگو با مردم، احوال‌پرسی از اصحاب رسانه، حضور در تئاتر شهر و در یکی از اقدامات اخیر برداشتن نرده حائل میان مردم و مسئولین برای نخستین بار باعث شد تا نام امام جمعه تبریز بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیافتد.

اگرچه خاندان آل‌هاشم نیازی به معرفی در میان مردم آذربایجان و تبریز ندارند اما امام جمعه تبریز نشان داد که فرزند خلفِ آیت الله آل‌هاشم است، مردی که مردمی بودن و ساده‌زیستی‌اش در میان عامه مردم نیز مشهور است. حال برنامه فرمول یک نیز در میان چهل چهره برتر سال نام حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم را به عنوان یکی از کاندیداها انتخاب کرده است.

به دنبال چای‌فروشِ منصفِ تبریزی در بازار

همه چیز با یک عکس در رسانه‌های شروع شد. جایی که تصویری از پیرمردِ چای‌فروش منصفی بود که برای وزن کردن چای‌ها پاکتی دیگر در ترازو قرار می‌داد تا مدیون خریدارانش نباشد. این تصویر اما پایان کار نبود؛ رسانه‌های آذربایجان در قحطی انصاف و مشتری مداری بارها تصویر وی را بازنشر کردند و امام جمعه تبریز نیز به دیدن این کاسب با انصاف رفت تا حاج کاظم کبیر در رسانه‌های کشور دیده شود.

حاج کاظم پیرمرد 80 ساله‌ای است که این روزها به دلیل انصاف و مشتری‌مداری نامش به عنوان دومین آذربایجانی در نظرسنجی برنامه فرمول یک به عنوان چهره مردمی سال انتخاب شده است.

دابسمشی که یک مدافع حرم را معروف کرد

سومین چهره برتر اما با یک دابسمش معروف شده و پایش به برنامه فرمول یک نیز باز شد. مسعود مقتدر مدافع حرمی بود که با انتشار یک دابسمش از وی که آهنگ بهنام بانی را لب‌خوانی می‌کرد به شهرت رسید. فضای شاد و شوخی‌های مدافعان حرم باعث جذابیت این کلیپ شد و خیلی زود مسعود مقتدر با این کلیپ مشهور شد. برنامه فرمول یک نیز در میان 40 نام چهره مردمی نام این مدافع حرم را آورد تا مردم خود انتخاب کنند که از نظر آنها چهره مردمی سال کیست.

..........................

فرناز پورعباس

..........................

انتهای پیام/

حضور سه آذربایجانی در میان کاندیداهای چهره مردمی سال/ پایِ امام جمعه تبریز به نظرسنجی‌ها هم باز شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار