سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

بانک توسعه تعاون ستون پرقدرت بخش تعاون است

1399/03/22 - 12:06 - کد خبر: 21590 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بانک توسعه تعاون را ستون قدرتمندی برای بخش تعاون استان خواند.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، حسین فتحی امروز در دیدار سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی افزود: نگرش مدیران بانک توسعه تعاون نسبت به تقویت بنیه های حمایتی از بخش تعاون نیاز به بازنگری و تغییر دارد.
وی ادامه داد: به منظور بهره مندی از ظرفیت این بانک تخصصی در اعتلای بخش تعاون پیشنهادات فعالان این بخش را به منظور رفع موانع و تقویت زمینه های همکاری اخذ و در جلسات تخصصی بررسی می کنیم.
فتحی همچنین ابراز امیدواری کرد با افزایش تعامل بین فعالان بخش تعاون و بانک توسعه تعاون زمینه همکاری های دو جانبه بیش از پیش فراهم شود چرا که این بانک جزو خانواده بخش تعاون بوده و در اساسنامه آن نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

این گزارش حاکی است، در ادامه این دیدار که به مناسبت تبریک انتصاب سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی انجام شد، "ناصر اسدی" سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون نیز گفت: این بانک از بدو تاسیس با رویکرد حمایت و تقویت بخش تعاون تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: ما بر اساس اساسنامه بانک موظفیم 70 درصد تسهیلات اعطایی را در اختیار شرکت های تعاونی قرار دهیم که خوشبختانه در طول سال های اخیر این امر نیز محقق شده است.
اسدی اذعان داشت: اگر چه معتقدیم توان بانک توسعه تعاون در ارایه خدمات به بخش تعاون بیش از این هاست ولی تعامل سازنده بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک توسعه تعاون بیش از پیش زمینه ساز این توان افزایی خواهد بود.
انتهای پیام/
 بانک توسعه تعاون ستون پرقدرت بخش تعاون است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار