مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی:

همکاری مردم و سازمان‌ها در پیشگیری از آتش سوزی مراتع ضروری است

1399/03/22 - 11:48 - کد خبر: 21585 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: همکاری مردم و سازمان‌ها در پیشگیری و مقابله با آتش سوزی مراتع ضروری است.

به گزارش نصر به نقل از مهر، رحیم مهردادی دیشب در جلسه هماهنگی برگزاری مانور اطفا حریق در جنگل‌های ارسباران با اشاره به این جمله مقام معظم رهبری که «فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود» عمل به این امر به عنوان یک تکلیف همگانی دانست که بر اساس آن ضرورت موفقیت در حفاظت از جنگل‌ها و منابع طبیعی همراهی و همدلی مردم است.
وی با تشریح اقدامات انجام گرفته در حوزه منابع طبیعی گفت: جنگل نشینان و روستاییان بهتر می‌توانند از جنگل‌ها حفاظت کنند و لزوم آن فرهنگ سازی در این راستا است.
مهردادی تعامل و همکاری تمامی مردم و سازمان‌ها و ارگان‌ها را در پیشگیری و مقابله مهم دانست و افزود: در صدد هستیم در کنار مردم از پایگاه‌های بسیج نیز در مواقع بحران کمک بگیریم.
گفتنی است مانور اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع ارسباران جهت حفظ آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های خدا آفرین، کلیبر، اهر، جلفا، ورزقان و هوراند در مناطق جنگلی خدا آفرین برگزار شد.
انتهای پیام/
 همکاری مردم و سازمان‌ها در پیشگیری از آتش سوزی مراتع ضروری است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار