رئیس اتاق بازرگانی تبریز؛

سیستم دولتی یک سیستم لاک پشتی است

1399/03/21 - 17:23 - کد خبر: 21560 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: ما دولتی داریم که در لحظات ضروری دست در جیب مردم کرده و پول می‌خواهد و مجلس نیز همان درخواست دولت را تصویب می‌کند.

به گزارش نصر، "یونس ژائله" رئیس اتاق بازرگانی تبریز در دیدار با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه اظهار کرد: آذربایجان شرقی یکی از قطب‌های موفق در بخش صادرات و دارای ظرفیت بالا برای صادرات دارد.
ژائله با اشاره به امکاناتی که جمهوری اسلامی ایران در کشور های دیگر دارد، تاکید کرد: باید تغییر نگرش هایی در قانون صورت بگیرد تا مشکلات و موانع رفع و برنامه جدید برای تعامل وجود داشته باشد.
وی تاکید کرد: بخش خصوصی نیازمند حمایت و تقویت برای صدور کالا به تمام کشور ها است.
وی با اشاره به بحران کرونا گفت: اگر چه کرونا مشکلات زیادی را وارد کرده و فرصت های زیادی را گرفته است اما می توان از فرصت لوازم بهداشتی که تولید می شود استفاده کرد.
ژائله با انتقاد از موضوع مبارزه با اقتصاد تک محصولی گفت: مبارزه با اقتصاد تک محصولی همیشه در حد یک شعار است و بخاطر این نتوانستیم برای صادرات کار مفیدی انجام دهیم.
وی با تاکید بر اینکه کشور باید از اقتصاد تک محصولی در بیاید زیرا اگر نفت تمام شود، کشور فلج می‌شود، گفت: متاسفانه مقابله با تک محصولی در حد شعار می‌باشد و روی کاغذ باقی مانده است. 
وی با انتقاد از برخی مسئولان که به قول خود عمل نمی کنند افزود: در سفری که به غنا داشتم، رئیس جمهور غنا می‌گفت که وزرای شما پروتکل امضا کرده‌اند ولی هنوز هیچ خبری نیست.
ژائله با اشاره به گسترش مناسبات اوراسیا توضیح داد: قرارداد اوراسیا منعقد شده ولی عملا تاجر ما نمی‌تواند از این تخفیفات استفاده کند که دلایل پشت پرده آن را هم می‌دانم.
وی در پایان گفت: ما دولتی داریم که در لحظات ضروری دست در جیب مردم کرده و پول می‌خواهد و مجلس نیز همان درخواست دولت را تصویب می‌کند.
انتهای پیام/
سیستم دولتی یک سیستم لاک پشتی است محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار