مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خبر داد:

رونمایی از اولین جشنواره مجازی هنر و محیط زیست آذربایجان شرقی

1399/03/21 - 17:29 - کد خبر: 21556 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی همزمان با هفته محیط زیست طی مراسمی از وب سایت اولین جشنواره مجازی هنر و محیط زیست رونمایی کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حمید قاسمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه و لزوم رعایت و پروتکل‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌های هفته محیط زیست، اظهار کرد: فرآیند هدایت مجازی شرکت‌کنندگان در جشنواره و بسترسازی فنی مناسب برای ارتباط تعاملی حاضران در اولین جشنواره مجازی هنر و محیط زیست استان آذربایجان شرقی پیش بینی و اجرا شده‌ است.
وی با تاکید بر نقش و جایگاه ویژه هنر در عرصه های مختلف به منظور فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست، اظهار کرد: با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و گسترش شبکه های اجتماعی نگاه فرصت محور به این مقوله در اولویت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، علاقه مندان به شرکت در اولین جشنواره مجازی هنر و محیط زیست ویژه استان آذربایجان شرقی با موضع حفظ حیات زمین در گرو افزایش آگاهی درباره تنوع زیستی در بخش های: اینفوگرافی عکس، فیلم و مستند، موشن گرافی، انیمیشن و پادکست می توانند آثار خود را از تاریخ 20 خرداد ماه الی 10 تیر ماه 1399 با مراجعه به سایت رسمی جشنواره به آدرس honar-mohitzist.ir  ارسال نمایند.
داوری آثار ارسالی 10 الی 12 تیرماه و روز اعلام نتایج 13 تیر ماه مصادف با میلاد امام رضا(ع) و روز محیط بان خواهد بود.
انتهای پیام/
رونمایی از اولین جشنواره مجازی هنر و محیط زیست آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار