رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛

ضرورت صیانت از جنگل‌های ارسباران

1399/03/21 - 15:23 - کد خبر: 21549 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی بر صیانت و حفاظت از جنگل‌های ارسباران در مقابل تهدیدات مختلف تاکید و برای هر گونه همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، موسی خلیل اللهی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، آتش سوزی در این عرصه‌های مهم زیست محیطی را چالش بزرگ منطقه ارسباران دانست و افزود: اداره حفاظت محیط زیست باید تمهیدات و اقدامات لازم و کافی برای پیشگیری از هر گونه آتش سوزی را به انجام برساند.
وی با اعلام اینکه حمایت دستگاه قضائی آذربایجان شرقی از اداره کل محیط زیست همواره وجود دارد، اظهار داشت: در این رابطه آماده همه گونه همکاری برای پیشگیری از آتش سوزی‌های احتمالی جنگل‌ها و مراتع ارسباران و سایر عرصه‌های جنگلی استان هستیم.
خلیل اللهی با اشاره به سیاست‌های کلی حفاظت محیط زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بر ضرورت حفظ و صیانت از محیط زیست از سوی تمامی شهروندان و دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
وی با اعلام اینکه دو نفر از عاملان وقوع آتش سوزی سال گذشته در جنگل‌های ارسباران دستگیر شده و هم اکنون در زندان تبریز به سر می‌برند، گفت: این دو نفر تابستان پارسال به اتهام آتش زدن به پهنه جنگلی ارسباران دستگیر شدند.
وی ادامه داد: حکم این دو نفر پس از بررسی پرونده شأن در دستگاه قضا صادر شد و آنان اکنون دوران محکومیت خود را طی می‌کنند.
انتهای پیام/
 ضرورت صیانت از جنگل‌های ارسباران خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار