فرماندار هشترود:

مردم بارعایت پروتکلهای بهداشتی برای کاهش مبتلایان کرونا تلاش کنند

1399/03/21 - 14:57 - کد خبر: 21548 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود با بیان اینکه مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کاهش مبتلایان به کرونا تلاش کنند، گفت: مردم با احترام به قانون برای کاهش آمار این بیماری دولت را یاری کنند.

به گزارش نصر به نقل از مهر، امین امینیان ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هشترود با مقایسه ایران با دیگر کشورها ادامه داد: کشورهای دیگر از هر لحاظ در زمینه‌های پزشکی پیشرفت بالایی دارند ولی همه دیدند که در کنترل این بیماری چه بلایی سر مردم آن کشورها آمد. ماسک دزدی، رها کردن بیماران مسن و… ازجمله کارهایی بود که در این کشورهای به اصطلاح پیشرفته دیدیم.
وی متذکر شد: اما مردم ایران اسلامی با ندای رهبر و مقتدای خویش که در سخنرانی‌ها بیان فرمودند که مردم به میدان بیایند و اجازه ندهند اقشار آسیب پذیر دچار مشکل شوند، همه دیدند که مردم شبانه روز در واحدهای تولیدی با ساخت انواع لوازم بهداشتی و در بحث مواسات خیران با کمک‌های خود در جهت کاستن آلام آسیب دیدگان از بحران کرونا چه جانفشانی ها از خود به جا گذاشتند که یادآور هشت سال دوران دفاع مقدس بود.
وی افزود: در آن زمان مردم هم از جان و هم از مال خود گذشتند تا نگذارند یک وجب از خاک پاک این کشور به دست دشمن بیفتد.
وی خاطر نشان کرد: نمازهای جمعه نیز از هفته‌های بعدی در مناطق سفید و زرد برگزار خواهد شد اما با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی که امیدواریم مردم با احترام به قانون در کاهش ابتلاء به این بیماری دولت را یاری کنند.
وی هشترود را تنها شهرستانی عنوان کرد که در زمینه فوتی ناشی از کرونا در جایگاه مطلوب است و موقعیت هشترود نیز در مرحله زرد است که امیدواریم با رعایت قوانین و عمل به پروتکل‌های بهداشتی هرچه سریع‌تر به وضعیت سفید بر گردیم.
 مردم بارعایت پروتکلهای بهداشتی برای کاهش مبتلایان کرونا تلاش کنند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار