مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی ویژه فعالان گردشگری توسط جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

1399/03/20 - 10:12 - کد خبر: 21444 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی مبانی هتلداری و مدیریت هتل برای فعالان و کارکنان گردشگری آذربایجان شرقی در راستای دانش‌افزایی و توانمندسازی فعالان گردشگری خبر داد.

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده در مراسم آغاز به کار دوره آموزشی مبانی هتل داری و مدیریت هتل در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی استان،  گفت: این دوره آموزشی به مدت چهار روز به صورت ۲۴ ساعته با هدف دانش ‌افزایی و توانمندسازی فعالان گردشگری در حوزه هتل داری و مدیریت اماکن پذیرایی توسط جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.
وی افزود: آموزش مبانی هتل داری و مدیریت هتل برای فعالان و کارکنان گردشگری آذربایجان شرقی در این دوره ها جزو رئوس اصلی است.
حمزه زاده افزود: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی به‌ خصوص هتل ها، تا پایان این شرایط ویژه،  دورهای آموزشی با هدف توانمندسازی و دانش‌افزایی برای فعالان و کارکنان حوزه گردشگری استان در حال برگزاری است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه گذر از شرایط بحرانی شیوه ویروس کرونا  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میسر خواهد بود، اظهار کرد: بر این اساس میراث فرهنگی استان در تلاش است تا با آموزش‌های کاربردی و نظارت مستمر بر عملکرد واحدهای اقامتی و گردشگری در رعایت این پروتکل‌ها، اطمینان خاطر را برای گردشگران در سفر به آذربایجان شرقی فراهم کند.
انتهای پیام/
برگزاری دوره آموزشی ویژه فعالان گردشگری توسط جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار