بازیکن ارومیه‌ای جوان‌ترین لژیونر والیبال ایران شد

1399/03/19 - 10:40 - کد خبر: 21385 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: بردیا سعادت، پشت خط زن ارومیه‌ای تیم ملی نوجوانان و جوانان والیبال ایران برای فصل آینده با نایب قهرمان لیگ صربستان به توافق رسید و جوان‌ترین لژیونر این رشته ورزشی در کشور لقب گرفت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سجاد خوبدل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این بازیکن ارومیه‌ای فصل آینده در تیم "نیش" (nish) صربستان که فصل گذشته نایب قهرمان شده بود، بازی می کند و فرصت حضور در لیگ اروپا را نیز خواهد داشت.

وی بیان کرد: سعادت تنها ۱۷ سال سن دارد و با پیوستن به این تیم صربستانی، فرصت بسیار خوبی برای تجربه اندوزی به دست آورده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: سعادت برای فصل آینده، سه پیشنهاد از سری آ ایتالیا و دو پیشنهاد از پلاس لیگای لهستان داشت که همه آنها با توجه به کم بودن سن او به دنبال عقد قراردادهای طولانی مدت بودند.

خوبدل اضافه کرد: پیش از این سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، امیر محمد صبری، فرزین جعفری،  میلاد شرقی و سینا بداقی از ارومیه در لیگ های والیبال کشورهای اروپایی حضور یافته بودند.

"بردیا سعادت" به عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران عنوان بهترین پشت خط زن مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا را به خود اختصاص داده بود.

این بازیکن ارومیه‌ای فصل گذشته در تیم خاتم اردکان حضور داشت.
انتهای پیام/
بازیکن ارومیه‌ای جوان‌ترین لژیونر والیبال ایران شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار