سخنگوی هیات رئیسه مجلس در گفتگو با مهر مطرح کرد:

نامه شورای نگهبان به مجلس درباره اعتبارنامه منتخب گچساران

1399/03/19 - 07:47 - کد خبر: 21368 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان در خصوص اعتبارنامه منتخبان صومعه سرا، فریدن و گچساران نامه ای را به مجلس ارسال کرد که مقرر شد شعب، موارد مورد نظر را سریعاً بررسی کنند.

به گزارش نصر، محمدحسین فرهنگی در گفتگویی در خصوص جلسات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مقرر شد جلسات علنی مجلس روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار شود و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسات کمیسیون‌ها برگزار شود.
فرهنگی گفت: شورای نگهبان در خصوص اعتبارنامه منتخبان صومعه سرا، فریدن و گچساران نیز نامه‌ای را به مجلس ارسال کردند که مقرر شد شعب، موارد مورد نظر شورای نگهبان را نیز سریعاً بررسی کرده و اعلام نظر نمایند.
وی در خصوص نهایی شدن لیست کمیسیون‌ها نیز تاکید کرد: مقرر شد در مورد امتیازبندیهای نمایندگان اطلاع رسانی‌های مورد نظر انجام شود و اگر نمایندگان اعتراضی داشتند اعتراضات خود را به کمیسیون‌ها ارسال نمایند. نمایندگان ۴۸ ساعت فرصت اعتراض دارند.
فرهنگی افزود: لیست‌هایی که از سوی رسانه‌ها منتشر شده صحت ندارد و بر اساس دستورالعمل‌های مصوب نمی‌باشد.
وی گفت: مهلت شعب برای بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس به پایان رسیده است. بنابراین شعب باید ظرف دو روز آینده در مورد اعتبارنامه نمایندگان باقیمانده تعیین تکلیف کنند.
انتهای پیام/
نامه شورای نگهبان به مجلس درباره اعتبارنامه منتخب گچساران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار