معاون علوم پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي آذربايجان شرقي عنوان کرد:

برگزاري استارتاپ شوي ملي همزيستي با ويروس كرونا به صورت مجازي

1399/03/19 - 07:46 - کد خبر: 21352 نسخه چاپی

نصر: معاون علوم پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري استارتاپ شوي ملي همزيستي با ويروس كرونا به صورت مجازي براي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي خبر داد.

به گزارش نصر، "محمود بهشتي" در گفت و گویی  اظهار كرد: در شرایط فعلی یکی از  چالش برانگیزترین ابهامات موجود در جامعه چگونگی همزیستی با ویروس كروناست که منجر به فلج شدن زندگی میلیونها انسان در سراسر جهان گردیده است.
وي بيان کرد: از یک سو  این بیماری فاقد  واکسن و درمان  بوده و  تنها راه مقابله با آن پیشگیری به صورت قرنطینه یا رعایت فاصله اجتماعی و الزامات بهداشتی است و از سوی دیگر عوارض ناشی از راههای مقابله با این بیماری بر کسب و کار، اقتصاد، محیط زیست، آموزش، پژوهش، ارتباطات اجتماعی و سلامت روان مردم در سنین مختلف، فراوان و کمرشکن است؛ به همین دلیل لزوم ابهام زدایی و ایده پردازی در مقابله با این چالش بزرگ از اهمیت زائدالوصفی برخوردار است
معاون علوم پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي آذربايجان شرقي گفت: به همين منظور استارتاپ شوي ملي همزيستي با ويروس كرونا به همت معاونت علوم پزشكي استان و با همكاري باشگاه پژوهشگران جوان واحد تبريز تابستان سالجاري بصورت مجازي برگزار مي شود.
وي محورهاي استارتاپ را برشمرد و گفت: حفاظت شخصی در برابر کرونا، حفاظت از کادر درمان در برابر کرونا، سلامت روان  و کرونا، دورکاری و کرونا، ارتباطات اجتماعی  در زمان شیوع  کرونا، آموزش  در زمان شیوع کرونا، کسب و کار در زمان شیوع کرونا، تفریحات و ورزش  در زمان شیوع  کرونا از جمله محورهاي اين رويداد علمي است.
بهشتي ادامه داد: حمل و نقل در زمان شیوع کرونا، رستورانها در زمان شیوع کرونا، آلودگی محیط زیست و کرونا، پدافند غیرعامل در دوران پساکرونا از ديگر محورهاي اين استارتاپ شو مجازي است.
معاون علوم پزشكي استان يادآور شد: دانشجويان واحدهاي دانشگاهي استان آذربايجان شرقي مي توانند ايده هاي خود را تا 31 تير 1399 به پست الكترونيكي iautmed@iaut.ac.ir  ارسال نمايند.
بهشتي اذعان کرد: نتايج داوري اوليه 15 مرداد و داوري نهايي 30 مرداد سالجاري از طريق پست الكترونيكي به شركت كنندگان اطلاع رساني خواهد شد.
انتهای پیام/
 برگزاري استارتاپ شوي ملي همزيستي با ويروس كرونا به صورت مجازي سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار