واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اردبیل افزایش یافت

1399/03/18 - 10:41 - کد خبر: 21323 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و تحقق شعار جهش تولید در استان افزایش یافته است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمد اهلی روز یکشنبه به ایرنا افزود: امسال تعداد ۳۹ قرارداد واگذاری زمین به مساحت بیش از ۱۸ هکتار با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، از افزایش ۳۵۰ درصدی برخوردار بوده است.
وی با بیان اینکه افزایش سرمایه‌گذاری برای اقتصاد و صنعت استان موثر است، گفت: این امر می‌تواند اشتغال پایدار را برای مردم استان فراهم آورد.
او افزایش میل به سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی را در راستای حمایت و مشوق های جدیدی دانست که در جهت ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال پایدار و حمایت از تولید انجام شده است.
اهلی با بیان اینکه رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار یکی از مولفه‌های رونق اقتصادی است،افزود: هدف اصلی از راه اندازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری بوده که با ایجاد آن، زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در استان تسهیل شده است.
وی اظهارداشت: تلاش می‌شود با تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی، میل به سرمایه‌گذاری افزایش یابد و این شرکت از تمام توان خود در جهت تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی استفاده خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل،  احداث بلوک سرمایه‌گذاری خارجی و ناحیه صنعتی اصلاندوز، توسعه نواحی صنعتی روح کندی و رضی را از مهم‌ترین برنامه‌های توسعه شرکت در سال جهش تولید دانست و افزود: پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز لازم از ادارات و سازمان‌های مربوطه، مطالعات و عملیات اجرایی این شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید شروع خواهد شد.
اهلی نقش شهرک‌ها و نواحی صنعتی را در جذب سرمایه‌گذاری‌ و توسعه صنعت استان بسیار موثر دانست و گفت: ضروری است سازمان‌ها و ادارات این شرکت را در ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید یاری نمایند.
انتهای پیام/
واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اردبیل افزایش یافت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار