رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در صحن شورای اسلامی شهر تبریز حضور یافت

دبیری: ناملایمات تاثیری در خدمت بنده نمی کند / از نظر مالی نیازی به تخلف نداشته ام

1399/03/18 - 09:38 - کد خبر: 21311 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بعد از آزادی با قید وثیقه در صحن شورا حاضر شد و گفت: ناملایمات بوجود آمده تاثیری در خدمت بنده نخواهد داشت.

به گزارش نصر، شهرام دبیری دقایقی پیش در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص دلایل بازداشت اش از سوی سازمان اطلاعات سپاه افزود: علت اصلی بازداشت بنده به یک پروژه سرمایه گذاری بنیاد ناجا در سال ۹۳ مربوط می‌شد.
وی ادامه داد: برای پروژه هشت بهشت حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری می کردند که طرح بسیار بزرگی بود؛ قرار شد ۲۵ درصد تخفیف شامل آن شده و صورتجلسه آن را من هم امضا کردم.
وی اضافه کرد: شهرداری بعدا تغییر کاربری را هم شامل تخفیف کرده بودند که ظاهرا تخلف بوده است.مورد خاصی نبوده و بنده هم به عنوان ناظر بودم و بعدها نامه ای نوشتند که امضای من تخلف محسوب می گردد.
دبیری تاکید کرد: همه را با وثیقه آزاد کردند و از من هم وثیقه خواستند، فقط تعطیلات ۳ روزه باعث شد تا چند روزی مهمان آنها باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اذعان داشت: ورود به پرونده های مالی و غیره حق طبیعی دستگاه قضایی است که به بهترین شکل صورت می گیرد.
وی ادامه داد:ناملایمات به وجود آمده هیچگونه تاثیری در خدمت بنده نخواهم کرد و خدمتگزار مردم هستم. از نظر مالی نیازی به تخلف نداشته ام و سعی کرده ام که در راستای منافع شهر تبریز گام بردارم
دبیری با بیان اینکه از مسئولان قضایی تقاضا می کنم که از مدیران پاکدست شهرداری حمایت جدی را به عمل آورند اظهار داشت: دیروز هم با چند تن از همکاران شورا جلسه مشترکی داشتیم و با رفع ابهامات، مسیر خدمتگزاری هموار گردید.
وی تصریح کرد: انشاالله برای مردم تبریز خبرهای خوبی خواهیم داشت که در عمل، اجرایی می شود.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: بنده را به مدیریت کل بازرسی استان معرفی کرده بودند که گفته شد امضای این سند تخلف اداری است طبق حکم مقرر شد تخلف بنده به عنوان تخلف اداری پیگیری شود.
وی گفت: این موضوع به هیئت حل اختلاف استانداری ارجاع داده شد که این هئیت با حضور استاندار، رییس دادگستری، دو تن از نمایندگان مجلس و یک نفر از اعضای شورا تشکیل و در نهایت حکمی با این مضمون صادر شد که اقدامی‌ مغایر با قوانین انجام نشده است و امضاء صورت جلسه در راستای تاکید به مصوبه شورا است.
دبیری اضافه کرد: برای بررسی دقیق این موضوع تمامی افرادی که این سند را امضا کرده بودند برای پاسخ به برخی ابهامات احضار شده بودند که همه افراد با وثیقه آزاد شدند و بنده بخاطر تعطیلات چند روزی آنجا ماندم.
دبیری با قدردانی از پیگیری قاطع مراجع قضایی اظهار داشت: این پیگیری قاطعانه حق آنهاست‌ و من بسیار ممنونم که دلسوزانه در خصوص تمامی موضوعات اقدامات لازم را انجام می دهند.
وی گفت: با وجود برخی نا ملایمتی‌ ها، این امر کوچک‌ ترین تغییری در کیفیت خدمت به نظام و شهر ایجاد نخواهد کرد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: انچه مشخص است عدم نیاز من به تخلف است، چرا که من مشکل مالی ندارم اگر این صورت جلسه را امضا کرده و خود را به خطر انداخته ام برای این بود که ۴۰ میلیارد تومان به شهرداری دادند تا در توسعه و آبادانی شهر استفاده شود.
دبیری افزود: از حمایت‌ها و اظهار محبت‌های تمامی شهروندان و همچنین از اعضای شورای دوره پنجم، شهردار‌ و رئیس حراست شهرداری برای اصلاح ساختار اداری شهرداری تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه هنوز‌ تا رسیدن به آرمان‌های اسلامی فاصله داریم گفت: امسال برنامه داریم در راستای عمران و آبادانی اقدامات مهمی انجام دهیم و شاهد آبادانی استان باشیم.
دبیری تصریح کرد: از تمامی مسئولین استان و مسئولان قضایی می‌خواهیم تمامی کارکنانی‌ که برای اداره شهرداری ریسک می‌کنند تا شهرداری روی پای خود بایستد حمایت‌ کنند.
دبیری در پایان افزود: از رسانه ها می‌خواهیم کار‌های مثبتی‌ که برای عمران شهر انجام می‌شود را پوشش دهند و اخبار منفی و خبرسازی‌های دروغ را منتشر نکنند تا در رسانه‌های بیگانه منتشر‌ شود و بیگانه‌گان سو استفاده کنند.
این گزارش حاکی است، روز سه شنبه خبر بازداشت رئیس شورای اسلامی شهر تبریز توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در رسانه ها خبری شد و روز گذشته شهرام دبیری با قید وثیقه آزاد شد.
انتهای پیام/
دبیری: ناملایمات تاثیری در خدمت بنده نمی کند / از نظر مالی نیازی به تخلف نداشته ام نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار