شهردار منطقه دو تبریز تاکید کرد:

تسریع در احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه تبریز

1399/03/16 - 15:19 - کد خبر: 21237 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۲ تبریز از تسریع عملیات احداث مجتمع تجاری و خدماتی و بزرگترین پارکینگ مکانیزه و هوشمند تبریز توسط این منطقه و مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش نصر، مجتمع تجاری و خدماتی و بزرگترین پارکینگ مدرن و تمام مکانیزه تبریز در جوار کلینیک امام رضا (ع)، با مشارکت و انعقاد قرارداد با سرمایه گذار بخش خصوصی و از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز در مساحت عرصه ۲۳۵۰ مترمربع، در حال احداث است.
باقر خوشنواز شهردار منطقه ۲ تبریز که با همراهی صمد ستوده مدیر سرمایه گذاری و مشارکت این منطقه از پروژه فوق بازدید می کرد، در حاشیه این بازدید گفت: احداث این پروژه در ۳ قسمت مجزا که شامل کلینیک فعلی امام رضا و مجتمع تجاری و خدماتی در ۱۱ طبقه (طبقه زیرزمین و همکف، طبقه اول و دوم بصورت هایپرمارکت درنظر گرفته شده است) و سایر طبقات بصورت خدماتی و اداری می باشد، با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی کل پروژه، تسریع یافته است.
وی افزود: ضمناً قسمت پارکینگ مکانیزه با گنجایش ۳۰۰ دستگاه خودرو مابین کلینیک فعلی امام رضا و مجتمع تجاری و خدماتی این پروژه با انجام عملیات خاکبرداری، در حال احداث است.
شهردار منطقه ۲ تبریز افزود: با احداث این پارکینگ مکانیزه در جنب کلینیک امام رضا (ع)، به علت همجواری آن با کمربندی آزادی بعنوان یکی از مهمترین و پرترددترین مسیرهای تبریز و نزدیکی به کلینیک شیخ الرئیس که از اهم مراکز درمانی این شهر بشمار می آید، عبور و مرور شهروندان به سهولت و بدون ترافیک امکان پذیر خواهد بود.
شایان ذکر است: سند این پروژه به نام شهرداری می باشد.
اضافه می شود: باقر خوشنواز هفته گذشته از پروژه های عمرانی بازدید کرده و در تداوم بازدید از پروژه ها، همچنین از پروژه های مشارکتی شهرداری منطقه ۲ نیز دیدن کرده است.
انتهای پیام/
تسریع در احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  ناصر   4 سالها پیش  

متاسفم واقعا متاسفم به این دروغ پردازی آقای نصر نیوز ابتدا درستی خبر را جویا باشید بعد انتشار دهید کدوم خاکبرداری چند ماه پیش چند بیل خاک برداشتن بعد دوبرابرش خاک ریختن زیاد دور و پنهان نیست چرا واقعا چرا این همه خبرهای بی هویت در جامعه
پژوهشیار