اختصاصی نصر/

اخبار ضد و نقیض در خصوص بازداشت رئیس شورای اسلامی شهر تبریز

1399/03/14 - 15:30 - کد خبر: 21208 نسخه چاپی

نصر: موضوع بازداشت شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از روز گذشته در صدر خبرهای رسانه های محلی آذربایجان شرقی قرار دارد.

به گزارش نصر، این خبر که برای نخستین بار از سوی یکی از رسانه های نزدیک به سپاه عاشورا منتشر شد به مرور در سایر رسانه ها از جمله خبرگزاری فارس و حتی رسانه های داخلی و خارجی همانند بی بی سی فارسی نیز بازتاب داشت.
اگر چه تا این لحظه هیچ مقام مسئولی در این خصوص اظهار نظر رسمی نکرده است ولی شب گذشته برخی دیگر از رسانه های محلی خبر از آزادی مشروط رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خبر دادند.
اگر چه همچنان زوایای مختلف این بازداشت سئوال برانگیز و پاسخ آن نیز از سوی مسئولان امر داده نشده است ولی خبرگزاری فارس دقایقی پیش با تکذیب خبر آزادی وی به نقل از منبعی موثق اعلام کرد: خبر آزادی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با قید وثیقه کذب است.
در این گزارش آمده است: یک منبع آگاه در دستگاه قضایی با تکذیب آزادی شهرام دبیری با قید وثیقه، در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: خبر آزادی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز که شب گذشته توسط برخی کانال‌های خبری منتشر شده صحت ندارد و نامبرده همچنان در بازداشت به سر می‌برد.
وی افزود: تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد و با تکمیل تحقیقات، اخبار تکمیلی در مورد بازداشت رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و برخی مدیران شهرداری در هفته آتی اعلام خواهد شد.
گزارش فارس حاکی است، رئیس شورای شهر تبریز در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در شهرداری تبریز توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا بازداشت شد.
این اقدام مهم با هماهنگی مقام قضائی و پس از دستگیری چندتن از شهرداران مناطق و مدیران ارشد و میانی شهرداری تبریز طی چندروز اخیر بود. صادق نجفی، شهردار سابق تبریز نیز چندی پیش در این راستا توسط اطلاعات سپاه دستگیر شده بود که با وثیقه سنگین آزاد و پرونده در مراحل رسیدگی است.
با دستگیری دبیری پرونده جاری را می توان در ادامه برملا شدن فساد در مدیریت شهری با دستگیری و محکومیت چندتن از همکاران وی در دور قبلی شورای شهر و مدیران وقت شهرداری به جرم فساد و ارتشاء دانست.
انتهای پیام/
اخبار ضد و نقیض در خصوص بازداشت رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار