بخشدار مرکزی ملکان خبر داد:

افزایش دهیاران تمام وقت بخش مرکزی ملکان

1399/03/14 - 11:39 - کد خبر: 21203 نسخه چاپی

نصر: بخشدار مرکزی ملکان از افزایش دهیاران تمام وقت بخش مرکزی از 14 به 17 دهیاری خبر داد.

به گزارش نصر، رضا قاسمی روز سه شنبه ۱۳ خرداد در همایش دهیاران بخش مرکزی ملکان افزود:براساس ابلاغ دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری استان،دهیاری های روستاهای علی آباد قشلاق،دمیرچی و مهماندار سفلی از توابع بخش مرکزی این شهرستان به دهیاری تمام وقت تبدیل شدند.
وی افزایش ارتقاء درجه دهیاری و افزایش جمعیت از یک هزار نفر به بالا را از جمله پارامترهای لازم جهت ایجاد دهیاری تمام وقت ذکر کرد و افزود:در حال حاضر از ۵۵ روستای بخش مرکزی شهرستان ملکان در ۵۲ روستا دهیاری وجود دارد و مردم روستاها از خدمات مختلف این دهیاری ها بهره مند هستند.
بخشدار مرکزی در ادامه از تلاش های شبانه روزی دهیاران در گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی در ایام کرونایی قدردانی کرد و اظهار داشت:دهیاران طی سه ماه گذشته در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به یاری سایر دستگاههای امدادی و خدماتی آمدند و ضمن تشویق و ترغیب مردم در جهت کنترل این ویروس تلاش و کوشش کردند.
وی از آغاز فصل کاری در روستاهای بخش مرکزی به همت دهیاران بخش مرکزی ملکان خبر داد و خاطرنشان ساخت:باتوجه به شروع فصل کاری کلیه پروژه های عمرانی و خدماتی روستاهای بخش مرکزی ملکان نیز با رعایت موارد بهداشتی آغاز گردیده است.
وی افزود:دهیاران در روستاهای تمام وقت و نیمه وقت باید ساعات کار خود را جهت رفاه حال مردم در دهیاری نصب کرده و در صورت خروج از محل ماموریت خود حتما از بخشداری مرکزی یا شورای روستا مرخصی یا ماموریت اخذ نمایند.
انتهای پیام/انتهای پیام
افزایش دهیاران تمام وقت بخش مرکزی ملکان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار