خبر/

رئیس شورای شهر تبریز بازداشت شد

1399/03/13 - 18:00 - کد خبر: 21194 نسخه چاپی

نصر: شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در شهرداری تبریز توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا بازداشت شد.

به گزارش نصر به نقل از فارس؛ شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در شهرداری تبریز توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا بازداشت شد.
این اقدام مهم با هماهنگی مقام قضائی و پس از دستگیری چندتن از شهرداران مناطق و مدیران ارشد و میانی شهرداری تبریز طی چندروز اخیر بود. صادق نجفی، شهردار سابق تبریز نیز چندی پیش در این راستا توسط اطلاعات سپاه دستگیر شده بود که با وثیقه سنگین آزاد و پرونده در مراحل رسیدگی است.
با دستگیری دبیری پرونده جاری را می توان در ادامه برملا شدن فساد در مدیریت شهری با دستگیری و محکومیت چندتن از همکاران وی در دور قبلی شورای شهر و مدیران وقت شهرداری به جرم فساد و ارتشاء دانست.
انتهای پیام/
رئیس شورای شهر تبریز بازداشت شد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  علی   4 سالها پیش  

جمله تاریخی رهبری درباره مبارزه با فساد
در حالی این روزها اظهارنظرهای مختلفی درباره مبارزه با فساد مطرح می‌شود که در این باره باید به جمله تاریخی و ماندگار رهبر معظم انقلاب رجوع کرد:«با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد.»

ضمن تقدیر و تشکر از سربازان گمنام امام زمان در سپاه پاسداران ،درجهت دستگیری مافیای ،شورا و شهرداری تبریز،از تمام مسئولین محترم شهر تبریز خواهشمند است،در جهت تحقق اهداف ،فرامایشات مقام معظم رهبری،به هر طریق ممکن ، با مساعدت ،وحمایت های خود از تلاشهای شبانه روزی این برادران ،دریغ نفرمایند،
پژوهشیار