شهردار تبریز مطرح کرد:

اجرای پروژه‌های زیرساختی، اولویت مدیریت شهری است

1399/03/13 - 15:01 - کد خبر: 21176 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: اولویت اول مدیریت شهری تبریز توسعه زیرساخت‌های شهری برای پیشگیری از بروز هر گونه مشکل برای شهروندان است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر در این خصوص اظهار کرد: شورای شهر تبریز در برنامه پنج‌ساله خود، دقیقا زیرساخت‌های شهری را مورد توجه قرار داده که به اولویت اول مدیریت شهری نیز تبدیل شده است.
وی ادامه داد: مهم نیست که یک پروژه جلوی چشمم باشد و بگویند که شورای شهر و شهرداری کار کرده است، مهم این است که مشکلات اساسی شهر حل شود.
وی با اشاره به مشکلات چند سال پیش تبریز در حوزه آب‌های سطحی اظهار کرد: حتما شهروندان به خاطر دارند که در پنج سال گذشته با هر بارش اندکی، آب داخل مغازه‌ها و خانه می‌شد و امروز اگر شاهد چنین اتفاقی نیستیم، دلیل دارد و اینطور نیست که بارش نزولات آسمانی کاهش یافته باشد.
شهردار تبریز یادآور شد: بیش از ۲۰ کانال هدایت آب‌های سطحی در سطح شهر و مناطق ۱۰گانه اجرا کرده‌ایم که از بروز سیلاب جلوگیری می‌کند و به همین جهت امروز مشکلی در حوزه آب‌های سطحی در سطح شهر نداریم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در ادامه بیان کرد: در گذشته بیشتر عملکرد مدیریت شهری ویترینی  و برای جلب نظر مردم بود و از زیرساخت‌های شهری غافل شده بودند که در این دوره ما تلاش کردیم به سمتی برویم که حتی با بارش‌های شدید نیز سیلابی در شهر تشکل نمی‌شود.
انتهای پیام/
 اجرای پروژه‌های زیرساختی، اولویت مدیریت شهری است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار