مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی؛

بزرگترین افتخار، توفیق خدمت به نظام و خدمتگزاری به مردم است

1399/03/13 - 14:49 - کد خبر: 21174 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی آذربایجان شرقی در دیدار جمعی از تشکلات صنفی و نهادهای مردمی با اشاره به فرمایش گهر باری از بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر به من خدمتگزار بگویید بیشتر لذت می برم تا اینکه رهبرم بخوانید.

به گزارش نصر، حسین فتحی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون پشتیبانی و همراهی مردم در تمامی عرصه ها است اظهار کرد: ما در همه حال مدیون مردم هستیم و بنده به خود افتخار می کنم که خادم کوچکی برای نظام و مردم قدرشناس استان آذربایجان شرقی باشم.

وی ضمن اشاره به بیانات مقام عالی وزارت متبوع در خصوص ضرورت ایجاد رضایت در مخاطبین و سرعت بخشیدن به امورات مردم اعلام کردند، رضایت مردم یکی از مهم ترین مولفه های خدمتگزاری عنوان کرد و افزود: هر مسئولیتی که بتواند رضایت مردم را جلب و برای رضایت مردم باشد لذت بخش تر است و رضایت حق تعالی در رضایت مردم است.

فتحی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی و شرایط کنونی، از همدلی، همسوئی و همراهی مردم در تمامی عرصه ها قدردانی کرد.

وی با اشاره به ماموریت های ذاتی این اداره کل در حفظ صیانت از منابع انسانی، توسعه کارآفرینی و اشتغال و سرمایه گذاری و بسط و گسترش تعاونی ها از طریق ایفای نقش بیشتر بخش تعاون در اقتصاد و اشتغال خاطر نشان کرد: این اداره کل براساس وظیفه و رسالت خطیر خود در توجه به توانمندیهای داخلی، توسعه کارآفرینی و توجه به ظرفیت های و توانمندیهای تعاون تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف و منویات مقام عالی وزارت به همت خواهد بست.
انتهای پیام/
بزرگترین افتخار، توفیق خدمت به نظام و  خدمتگزاری به مردم است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار