دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی آذربایجان شرقی؛

چهار اصل تحول آفرین در شرایط کنونی/ شفافیت و مردمی سازی باعث تحول در کشور می‌شود

1399/03/13 - 11:17 - کد خبر: 21149 نسخه چاپی

نصر: دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شفافیت، مردمی سازی، هوشمند سازی و کار آمدی چهار اصل تحول آفرین در شرایط کنونی کشور است.

به گزارش نصر، سید سجاد سیفی با اشاره به سخنان رییس مجلس شورای اسلامی در نخستین نطق خود در صحن علنی مجلس یازدهم گفت : عملی کردن  این چهار اصل  در شرایط فعلی می تواند در شرایط کنونی تحول آفرین باشد.
وی ادامه داد:  رییس مجلس شورای اسلامی در سخنان خود  بانگاه راهبردی گذشته و وضعیت حال کشور را براساس نقاط ضعف  و قوت و با نگاه به آرمان های انقلاب اسلامی بیان کردند.
وی اطهار داشت: همانطور که رییس مجلس شورای اسلامی هم اشاره کردند  مجلس باید تغییر را با عمل به این رویکردها از خود شروع کند.
سیفی افزود: برمبنای این نگاه جامع  چهار اصل شفافیت ، هوشمند سازی، مردمی سازی و کار آمدی  می تواند با رفع مشکلات کشور در شرایط فعلی  موفقیت های گذشته را تداوم با همدلی  و وحدت تداوم بخشدو این رویکردها می تواند مجلس قوی، کار آمد، مردمی و انقلابی را بسازد تا با حل مشکلات مردم و دفاع از حقوق آنان  شاهد تقویت سرمایه اجتماعی نظام در سالهای آغازین گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.
انتهای پیام/
چهار اصل تحول آفرین در شرایط کنونی/ شفافیت و مردمی سازی باعث تحول در کشور می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار