استاندار زنجان؛

نرخ رشد جمعیت در استان زنجان بسیار کم است

1399/03/13 - 09:53 - کد خبر: 21134 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان، با بیان اینکه در زمینه ولادت استان زنجان وضعیت چندان خوبی ندارد، گفت: نرخ رشد جمعیت در استان بسیار کم و نگران کننده است.

به گزارش نصر به نقل از مهر، فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای ثبت احوال و جمعیت راهبردی در محل استانداری زنجان، وضعیت استان زنجان در بحث ازدواج را بسیار مطلوب اعلام کردو گفت: این استان در ازدواج رتبه خوبی در سطح کشور دارد.
وی وضعیت طلاق در استان را هم خوب اعلام کرد و یاد آور شد: این استان در خصوص طلاق جزو استان‌های آخر کشور است.
استاندار زنجان، با بیان اینکه در زمینه ولادت استان زنجان وضعیت چندان خوبی ندارد، گفت: نرخ رشد جمعیت در استان بسیار کم و نگران کننده است.
حقیقی با بیان اینکه بدون برنامه ریزی نمی‌شود کاری کرد، افزود: بدون برنامه ریزی کار کردن خیلی سخت است و برای چند سال آینده که جامعه به سمت پیری می‌رود باید برنامه ریزی مدون در دستور کار قرار گیرد.
وی ابراز داشت: ثبت احوال استان نسبت به ارائه خدمات الکترونیکی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: زنجان در سطح کشور به استان برق و آی تی و الکترونیک معروف است و باید تمام خدمات به صورت الکترونیکی باشد.
استاندار زنجان، افزود: مدیری که برنامه ریزی داشته باشد موفق خواهد بود و بلعکس مدیری که برنامه برای کارهای خود نداشته باشد موفق نمی‌شود.
حقیقی با بیان اینکه ثبت احوال گفتمان غالب ما گفتمان برنامه ریز ی باید باشد، ابراز کرد: ثبت احوال عامل مهم توسعه یافتگی جامعه است.
وی با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند، افزود: برای تامین آرامش جوانان باید برنامه ریزی لازم را داشته باشیم و شرایط ازدواج برای آنها مهیا شود و با همزیستی به آرامش برسند.
استاندار زنجان، افزود: باید آینده نگری لازم در حوزه جوانان را داشته باشیم و از ظرفیت آنها به خوبی استفاده شود.
انتهای پیام/
نرخ رشد جمعیت در استان زنجان بسیار کم است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار