تقدیر از کادر درمان بیمارستان منطقه ای ارتش در تبریز

1399/03/07 - 01:34 - کد خبر: 21120 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: نیروهای مسلح در عرصه درمان و سلامت خیلی خوش درخشیدند که این درصدی از توان این نیروها بود، که نشان دهنده این است که در نیروهای مسلح علاوه بر دفاع از امنیت و عرصه‌های درمان هم ظرفیت های بزرگی داریم.

به گزارش خبرنگار نصر، حجه الاسلام کاملی فرد، در مراسم تقدیر از کادر درمان بیمارستان منطقه ای ارتش: در تبریز اظهار کرد: از تلاش‌های بیمارستان ارتش در مقابله با ویروس کرونا، قدردانی می کنیم. امروز یکی از سنگرهای مهم خدمت به مردم، سنگر بهداشت و درمان است.
 
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: این ویروس با همه خسارتی که داشته، برکاتی هم داشته و آن ظرفیت هایی است که در سایه این ویروس در کشور شکوفا شد.
 
کاملی فرد با بیان اینکه نیروهای مسلح افتخار می کنند که تحت امر ولی فقیه انجام وظیفه می کنند، گفت: نیروهای مسلح در عرصه درمان و سلامت خیلی خوش درخشیدند که این درصدی از توان این نیروها بود، که نشان دهنده این است که در نیروهای مسلح علاوه بر دفاع از امنیت و عرصه‌های درمان هم ظرفیت های بزرگی داریم.
 
وی اظهار کرد: ظرفیت گروه های جهادی و مردمی هم ظرفیت بسیار بزرگی در کشور هستند و مردم نشان دادند که ظرفیت بزرگی دارند و مردم به جای تشویش و ترس از کرونا، عزم کردند و با تولید و توزیع رایگان مواد بهداشتی و بسته های معیشتی به یاری هم وطنان خود شتافتند.
 
وی افزود: از تلاش‌های یکایک پرسنل بیمارستان منطقه ای ارتش تشکر و قدردانی می کنیم که بار بزرگی از دوش مردم برداشتند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: سپاه ‌و بسیج در کنار نیروهای مسلح در غربالگری، ضد عفونی و توزیع بسته‌های معیشتی فعال بودند.
 

 
سرهنگ پزشک ساسان محسنی، سرپرست بیمارستان منطقه ای ارتش در تبریز هم در این مراسم گفت: بیمارستان نظامی امام علی علیه السلام از روز اول ابلاغ ماموریت مبارزه با ویروس کرونا اقدامات خود را با تدابیر ویژه در جهت مقابله با این ویروس منحوس شروع کرد.
 
وی افزود: سه نقاهتگاه بیماران کرونایی در تبریز توسط ارتش ایجاد شد که خوشبختانه تا این لحظه دو نقاهتگاه عملیاتی نشده و فقط از مرکز نقاهتگاهی شهید کسایی به صورت عملیاتی شده که نیروهای متخصص بیمارستان ارتش در خدمت بیماران هستند.
 
این گزارش می افزاید، در پایان این مراسم جمعی از پرسنل کادر درمان بیمارستان منطقه ای امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز با اهدای لوح و شاخه گل مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/
 
تقدیر از کادر درمان بیمارستان منطقه ای ارتش در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار