نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

نیروهای مسلح محبوب مردم و موجب امید ملت هستند

1399/03/13 - 01:00 - کد خبر: 21119 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نیروهای مسلح مایه امید مردم و دلگرمی آنهاست و موضوع امنیت یکی از مهمترین رکن های کشور است.

به گزارش خبرنگار نصر، حجه الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در دیدار با فرماندهان ارشد نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: نیروهای مسلح مایه امید مردم و دلگرمی آنهاست و موضوع امنیت یکی از مهمترین رکن های کشور است.

وی با بیان اینکه مردم به نیروهای مسلح علاقه‌مند هستند، افزود: من فضای مجازی را می بینم و اخیراً مصاحبه ای از ناخدا هوشنگ صمدی، تکاور غیرتمند اردبیلی که در خرمشهر تن به تن با دشمن جنگیدند، دیدم که وقتی خبرنگار از ایشان پرسید چه آرزویی دارید، در پاسخ گفت آرزو دارم پرچم ایران کفنم باشد. ببینید این عشق به وطن و ایران اسلامی است که ایران ما حفظ کرده و کشور را در هشت سال دفاع مقدس پیروز میدان کرد.

آل هاشم در ادامه گفت: اخیراً در یک پروژه نظرسنجی مشخص شد که نیروهای مسلح کشورمان جزو محبوبترین قشرها در میان مردم هستند و موجب افتخار نیروهای مسلح است که چنین مورد اقبال و توجه مردم قرار دارند.
 
وی به تشییع پرشکوه پیکر شهدای ناوچه کنارک نیروی دریایی راهبردی ارتش در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد و افزود: این شهدای گرانقدر نزد مردم عزیز شدند و این نشان از عزت و احترام نیروهای مسلح نزد مردم دارد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: مردم در تشییع پیکرهای مطهر سه شهید مرزبانی که اخیراً در سردشت به فیض شهادت نائل آمدند هم سنگ تمام گذاشتند.

آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود بر وحدت و انسجام بیش از پیش نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: خیلی مواظب باشید که این همدلی و انسجام در بین نیروهای مسلح و مردم حفظ شود که انشاالله موفقیت از آن ماست.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۱ حمزه ارتش هم در این نشست با قدردانی از تلاش‌های نماینده ولی فقیه در استان طی سه سال اخیر، گفت: تبریز و آذربایجان شرقی از مراکز مهم سیاست، اقتصاد، فرهنگ و امور نظامی کشور است که وجود مدیران توانمند در آن برای پیشبرد این ظرفیت‌های بزرگ لازم است و همچنین وجود مقامی بصیر در این استان برای هماهنگی بیشتر این نیروها در این استان زرخیز ضروری است که شما با تلاش های خستگی ناپذیر خود در سه سال اخیر به خوبی این مسوولیت بزرگ را به انجام رسانده اید.

امیر سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی حضور حجه الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در آذربایجان شرقی را موجب انسجام بیشتر و دلگرمی مردم و مسئولان دانست و خطاب به آل هاشم گفت: عملکرد تحسین برانگیز شما در آذربایجان شرقی موجب الگوبرداری دیگر استان ها شده است.

وی افزود: تلاش‌های ۳۵ ساله شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران که موجب شکل گیری الگوهای جدید و نیروهای انسانی بسیار ارزشمند شده، فراموش نمی شود.

انتهای پیام/
نیروهای مسلح محبوب مردم و موجب امید ملت هستند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار