گزارش بازدید مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی از پروژه ۱۳۲ هکتاری اراضی طلاییه/

نقش مهم سازمان همیاری در اجرای طرح بازآفرینی شهری/احداث مسکن مناسب و مقاوم در شهرک طلاییه

1399/03/12 - 17:17 - کد خبر: 21117 نسخه چاپی

نصر: محمدرضا پورمحمدی بعد از ظهر امروز به همراه حجت الاسلام آل هاشم؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز از پروژه شهرک‌سازی سازمان همیاری در اراضی ۱۳۲ هکتاری طلاییه بازدید کرد.

به گزارش نصر، وی با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های عمرانی این سازمان در آماده‌سازی اراضی این شهرک و سایر پروژه‌های انجام شده گفت: با اجرای این طرح، دو هدف مهم،شامل اجرای بخشی از پروژه بازآفرینی شهری در این منطقه و همچنین آبدار کردن مهرانه رود با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی ادامه داد: پروژه آبدار کردن مهرانه رود از مهم‌ترین مطالبات مردمی و چندین ساله است که بخشی از درآمد حاصل از فروش قطعات مسکونی این شهرک، صرف تحقق این هدف مهم خواهد شد.
 
 
استاندار آذربایجان شرقی، اجرای طرح بازآفرینی شهری را نیز از جمله مهم‌ترین اهداف دولت دوزادهم و برنامه‌های اولویت‌دار خود در استان برشمرد و عنوان کرد: تامین مسکن مناسب، مقاوم و ارزان قیمت برای اقشار فاقد مسکن نیز از دیگر اهداف اجرای این پروژه است.
 
حجت الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز از زحمات و تلاش‌های مهندس هوشیار و کارکنان سازمان همیاری قدردانی کرد و گفت: احداث و بهره‌برداری از هر پروژه‌ای، خیر و برکت برای استان را نیز به همراه دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم پروژه شهرک طلاییه نیز خیر و برکت بیشتری برای استان به همراه داشته باشد تصریح کرد: توجه به رفع معضل حاشیه‌نشینی با اجرای طرح‌هایی همچون بازآفرینی شهری از اهمیت خاصی برخوردار است که امیدواریم مشکلی از مشکلات مردم و بویژه همشهریان فاقد مسکن را رفع کند.
 
 
صالح هوشیار، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان با قدردانی از  پورمحمدی و رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و همچنین حمایت‌های بی‌دریغ نماینده مقام معظم رهبری در ا با اشاره به روند اجرای این پروژه گفت: خوشبختانه در کمتر از یکسال، بیش از ۲۰ درصد از عملیات اجرایی این پروژه همچون خاکبرداری را اجرا کردیم.

وی با اشاره به نقش بسیار موثر رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در طراحی، اجرا و تسریع این پروژه عنوان کرد: این پروژه با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال و با لحاظ تمامی کاربری‌های مسکونی، تفریحی، تجاری، ورزشی و فضای سبز در حال اجراست.

هوشیار تصریح کرد: بخشی از عواید حاصل از اجرای این پروژه، صرف اجرای طرح آبدارکردن مهرانه رود و همچنین اجرای طرح بازآفرینی شهری می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان از پروژه آبدارکردن مهرانه رود به عنوان یکی از پروژه‌های چندین ساله و مطالبات عمومی و بحق مردم نام برد و ابراز کرد: قصور و کم‌کاری برخی مدیران شهری توسط سازمان همیاری در حال جبران است و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تکمیل این پروژه بسیار مهم کلانشهر تبریز باشیم.

هوشیار از استقبال بسیار خوب اقشار مختلف و برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولت نسبت به خرید زمین در این شهرک خبر داد و گفت: این شهرک در آینده‌ای نزدیک به یکی از مجهزترین و تخصصی‌ترین شهرک‌های مسکونی_تجاری در تبریز تبدیل می شود.

مدیرعامل سازمان همیاری در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت پیشرفت پروژه آمفی تئاتر روباز در کوه عون‌بن‌علی اشاره کرد و افزود: رحمتی هر هفته به صورت میدانی از این پروژه بازدید می‌کنند که امیدواریم در هفته دولت سالجاری این پروژه بی‌نظیر را تقدیم همشهریان کنیم.
انتهای پیام/
نقش مهم سازمان همیاری در اجرای طرح بازآفرینی شهری/احداث مسکن مناسب و مقاوم در شهرک طلاییه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار