نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور روزانه ۹۰۰ هزار آزمون در فضای مجازی برگزار کرد

1399/03/12 - 15:39 - کد خبر: 21107 نسخه چاپی

نصر: رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: آموزش مجازی دانشگاهیان این نهاد به عنوان گستره‌ترین سامانه آموزشی کشور نقش‌آفرین است و در ایام کرونایی ۵۰۰ هزار کاربر جدید به این سامانه افزوده شده که در برخی اوقات روزانه ۹۰۰ هزار آزمون در این فضا برگزار شد که کارنامه قابل قبول و افتخاری محسوب می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی روز دوشنبه در حاشیه نشست با روسا، معاونین، مدیران دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دروس معارف و بخش تامین محتوای آن برعهده این نهاد است، افزود: با شیوع ویروس کرونا مجموعه دانشگاه‌های کشور به ویژه مدافعان سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی تحت تاثیر این بیماری پا به میدان گذاشتند که در این مسیر مابقی دانشگاه‌ها نیز همکاری‌های لازم را داشتند.
وی اضافه کرد: در جریان فعالیت‌های جهادی ایام کرونایی به ویژه بخش دانشجویی حضور بزرگ و پررنگی را از قبیل تولید تجهیزات حفاظتی پیشگیری از این بیماری، حضور در اماکن عمومی به ویژه ضد عفونی کردن، جمع آوری کمک ها و رساندن آن به نیازمندان و مراقبت از بیماران در مراکز بیمارستانی با جلوه ای عالی مشارکت فعالانه ای داشتند، که یادآور دفاع مقدس و مجاهدت ها و ایثارگری‌های آن دوران بود.
این مسؤول ادامه داد: بر این اساس پس از شیوع ویروس کرونا دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در قالب ستاد هماهنگی فعالیت های جهادی معین دانشگاه‌های علوم پزشکی و در بخش های مختلف وارد عمل شده و نقش آفرینی کردند.
وی در خصوص نامگذاری سال به جهش تولید از سوی رهبری نیز گفت: با متصل کردن بدنه کارشناسی، تخصصی و صاحب نظران در فضای آموزش عالی به فضای تولیدی، صنعت و دیگر بخش های مرتبط با آن، در صدد تسهیل‌گری ارتباط این دو بخش و طرح مسائل تولید در دانشگاه ها و یافتن پاسخ و راهکارهای مناسب برای آن هستیم.
حجت الاسلام رستمی عمده‌ترین مشکلات پیش روی این نهاد و سایر مجموعه های دیگر در کشور را مسائل مالی عنوان کرد و گفت: با رفع این دغدغه بسیاری از مشکلات حل و چشم انداز بهتری ترسیم می شود.
انتهای پیام/
نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور روزانه ۹۰۰ هزار آزمون در فضای مجازی برگزار کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار