عملکرد مسئولان آذربایجان‌شرقی در مجمع نمایندگان مورد بررسی قرار می‌گیرد+ ترکیب مجمع

1399/03/12 - 09:59 - کد خبر: 21067 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی به اولویت‌های مجمع نمایندگان استان اشاره کرد و گفت: سعی بر این است که جلساتی با وزرا و مدیران کشوری تشکیل شود تا مسائل اولویت‌‎دار استان مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، سیدعلی موسوی دقایقی پس از برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به جزئیات برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان اظهار داشت: در این انتخابات یوسف داودی به عنوان رئیس مجمع، احمد محرم زاده به عنوان نایب رئیس مجمع، سیدعلی موسوی به عنوان سخنگوی مجمع و معصومه پاشایی به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.

وی در ادامه به اولویت‌های مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی نیز اشاره کرد و افزود: بحث معیشت و رسیدگی به مشکلات مردم از اولویت‌های مجمع نمایندگان استان است که در این راستا اساس نامه‌ای در 6 ماده تصویب شد.
سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی ‌‌خاطر‌نشان کرد: مسائل و موارد مربوط به کشور، استان و حوزه‌های انتخابیه  نمایندگان استان در این مجمع بحث خواهد شد.
نماینده مردم ملکان در مجلس تصریح کرد: نحوه  تعامل و نظارت بر قوانین، عملکرد مسئولان استان و کشور و حتی حوزه‌های انتخابیه راهکارهایی در این مجمع ارائه خواهد شد.
موسوی به دیگر اولویت‌های مجمع نمایندگان استان نیز اشاره کرد و گفت: سعی بر این است که جلساتی با وزرا و مدیران کشوری تشکیل شود تا مسائل اولویت‌‎دار استان آذربایجان شرقی در این مجمع مورد بحث و بررسی  قرار گیرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در پایان گفت: جلسات مجمع نمایندگان استان به صورت منظم تشکیل خواهد شد که این مورد نیز یکی از ماده‌هایی بود که در اساس نامه مجمع نمایندگان استان به تصویب رسید.
انتهای پیام/
عملکرد مسئولان آذربایجان‌شرقی در مجمع نمایندگان مورد بررسی قرار می‌گیرد+ ترکیب مجمع خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار