نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در رزمایش کمک مؤمنانه شهر سردرود عنوان کرد:

لزوم تبلیغ و اطلاع رسانی کمک های مردمی و حمایت معنوی از خیرین

1399/03/01 - 17:27 - کد خبر: 21051 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز گفت: همه رسانه ها و هنرمندان باید برای انعکاس و پوشش گسترده این رزمایش مؤمنانه و انسان دوستانه ، پای کار بیایند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در مراسم رزمایش کمک مؤمنانه شهر سردرود با بیان اینکه حمایت معنوی از خیرین و مؤسسات خیریه ضروری است گفت: پیشنهاد می شود که هنرمندان سینما و تلویزیون، مستندهایی از این رزمایش بزرگ و انسان دوستانه تهیه کنند.
وی افزود: از وقتی رهبر فرزانه انقلاب فرمان این رزمایش را برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا را صادر کردند، کمک های بسیار خوبی از طرف خیرین انجام شد و نشان داد که بر خلاف کشورهای اروپایی و پیشرفته که مردم برای تهیه مواد ضروری خود به جان هم می پریدند، در ایران اسلامی مردم برای کمک به همدیگر تلاش می کردند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر جلیلی امام جمعه شهر سردرود هم با تقدیر از کمک های خیرین و مؤسسات خیریه گفت: این عزیزان در کنار نیروهای سپاه و بسیج شهر، از ابتدای شیوع ویروس کرونا، به میدان آمدند و بار دیگر صحنه هایی از ایثار و نوع دوستی را ثبت کردند.
وی ابراز کرد: خدمات و کمک هایی که در شهر سردرود در ایام شیوع ویروس کرونا به مردم شهر داده شد قابل قبول بود و از همه ارگانهای دولتی و غیر دولتی بابت زحماتی که متحمل شدند باید تقدیر شود.
انتهای پیام/
 لزوم تبلیغ و اطلاع رسانی کمک های مردمی و حمایت معنوی از خیرین سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار