فرمانده حوزه امام زین العابدین سردرود در گفتگو با نصرنیوز؛

بیش از یک هزار و 800 بسته معیشتی در شهر سردرود توزیع شده است/ نقش خیرین جوان و مخاطبان نصر یک حرکت انقلابی بود

1399/03/03 - 14:10 - کد خبر: 21050 نسخه چاپی

نصر: فرمانده حوزه امام زین العابدین سردرود گفت: به همت خیرین و مؤسسات خیریه این شهر و در سه مرحله، بیش از یک هزار و 800 بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های کم بضاعت این شهر توزیع شده است.

به گزارش نصر، "سید محمد موسوی"، کار خیرین جوان و مخاطبان نصر را یک حرکت ارزشمند و انقلابی در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری دانست و گفت: نصر یک رسانه پر مخاطب و مردمی است که اینجا از عوامل نصر در یاری رساندن به مستضعیفین و نیازمندان تقدیر و تشکر می نمائیم.
وی با بیان اینکه خیرین از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین در این شهر نقش مهم و پررنگی داشتند، افزود: با همکاری بسیج ناحیه، سپاه ناحیه امامت و خیریه های امام حسن و محسنین این شهر ، در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه، حدود 300 بسته معیشتی به مناسبت سوم خرداد و 4 شهید عملیات بیت المقدس از شهر سردرود، بین خانواده های کم بضاعت شهر توزیع می شود.
وی ابراز کرد: علاوه بر این بسته های معیشتی ، از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ، بیش از 45 هزار عدد ماسک کاملا بهداشتی، 3 هزار عدد محلول ضدعفونی دست و 12 هزار محلول ضد عفونی سطوح در شهر سردرود توزیع شده است.
فرمانده سپاه شهر سردرود در ادامه با بیان اینکه اکیپ جهادی و جوانان بسیجی این شهر هم نقش بسیار مهمی در این شرایط ایفا کردند گفت: با همکاری آموزش و پرورش، تمامی مدارس این شهر قبل از بازگشایی ضدعفونی شده است.
 موسوی با اشاره به همکاری پدافند هوایی شمالغرب ارتش با این ناحیه تصریح کرد: حدود 700 غذای گرم توسط پدافند هوایی ارتش در شب‌های احیاء بین خانواده های سردرودی توزیع شد.
وی در پایان با تقدیر از فعالیت های بانوان بسیجی این شهر هم گفت: حدود 30 نفر از بانوان بسیجی ، با تلاش و همت خود مسئولیت مهم تولید ماسک را بر عهده داشتند و باعث شدند از این نظر هم مشکلی نداشته باشیم.
انتهای پیام/
بیش از یک هزار و 800 بسته معیشتی در شهر سردرود توزیع شده است/ نقش خیرین جوان و مخاطبان نصر یک حرکت انقلابی بود سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار