سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی خبر داد:

برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در آذربایجان شرقی

1399/03/11 - 13:33 - کد خبر: 21022 نسخه چاپی

نصر: سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری با هماهنگی مراجع انتظامی و قضائی در استان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، علیرضا بایرام‌زاده روز یک شنبه ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تثبیت نسبی شرایط بیماری کرونا در استان و آغاز به فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شاهد اطلاع رسانی و برگزاری تورهای غیرمجاز در سطح استان هستیم که به منظور برخورد با آنها، هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی و انتظامی صورت گرفته است.
او در ادامه با بیان اینکه حوزه گردشگری بیشترین آسیب را از شیوع بیماری کرونا متحمل شده است افزود: دفاتر خدمات مسافرتی استان علیرغم زیان مالی فراوان، همراهی بسیار خوبی انجام داده‌اند و با رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به تدریج در حال آغاز فعالیت خود هستند و در این راستا با فعالیت تورهای غیرمجازی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ می‌کنند و می‌تواند تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد، برخورد خواهیم کرد.
او با تاکید بر اینکه ارائه خدمات تور با عناوینی مانند گروه کوهنوردی، طبیعت گردی و …، بدون داشتن مجوز بند " ب" ممنوع است، گفت: فعالیت این گروه‌ها از سوی معاونت گردشگری و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان رصد و گزارش آن به پلیس فتا برای پیگیری قضائی ارسال می‌شود.
برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در آذربایجان شرقی خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار