دبیر خانه معدن آذربایجان شرقی خبر داد:

کمک‌ 126 میلیارد ریالی اعضای خانه معدن آذربایجـان شـرقی در دوران کرونا

1399/03/11 - 13:09 - کد خبر: 21020 نسخه چاپی

نصر: دبیر خانه معدن آذربایجان شرقی گفت: جمعی از معدن‌کاران و فعالان معدنی استان علی‌رغم تمامی مشکلاتی که بیماری کرونا برای فعالیت این واحدها به وجود آورده است، در راستای مسئولیت اجتماعی و در قالب مساعدت و کمک‌های انسان دوستانه بیش از 126 میلیارد ریال در اختیار ارگان‌ها و بیمارستان‌های استان و شهرستان‌های حوزه فعالیت خود قرار داده‌اند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، مهدی مهرداد در گفت‌وگویی با اشاره به کمک ۱۲۶ میلیارد ریالی معدن‌کاران استان آذربایجان شرقی به حوزه سلامت، اظهار کرد: از این رقم مبلغ 59 میلیارد و 551 میلیون ریال به‌صورت کمک نقدی برای خرید اقلام، تجهیزات پزشکی، ارزاق  و مابقی جهت تهیه انواع ماسک، یکهزار عدد لباس ICU، هزاران لیتر محلول ضد عفونی کننده دست و الکل طبی و تعداد نزدیک به  ۱۰ هزار عدد دستکش یکبار مصرف صرف شده است که این اقلام در اختیار مراکز سلامت و بیمارستان های استان و مردم محلی قرار گرفته است.
 وی ادامه داد: از دیگر کمک‌های مومنانه این قشر زحمت کش استان می‌توان ایجاد فضا برای تولید ماسک و توزیع بین اقشار کم درآمد، تهیه ارزاق برای خانوارهای نیازمند و بد سرپرست از طریق موسسه‌های خیریه، همکاری با مدافعان سلامت برای تهیه ارزاق و تحویل مواد ضد عفونی کننده، تهیه و توزیع بسته‌های جیره خشک و .. . برای اقشار بی بضائت را نیز عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: این واحدها علی‌رغم تمامی مشکلات موجود در دوران مبارزه با بیماری کرونا، اقدامی در جهت تعدیل یا کم کردن نیروی انسانی واحدهای خود انجام نداده‌اند.
انتهای پیام/
کمک‌ 126 میلیارد ریالی اعضای خانه معدن آذربایجـان شـرقی در دوران کرونا خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار