حمایت گسترده مخاطبان نصر از طرح آزادی زندانیان غیرعمد زندان تبریز

مدیر مسئول نصر: امانتدار اعتمادتان تا حصول نتیجه هستیم / میزان حمایت ها از مرز 350 میلیون ریال گذشت

1398/03/18 - 09:51 - کد خبر: 2102 نسخه چاپی

نصر: انتشار ویدئویی از سخنان یک زندانی غیرعمد زندان تبریز و شرایط نامناسب زندگی خانواده اش در آژانس خبری تحلیلی نصر خیل حمایت های مخاطبان را در پی داشت.

به گزارش نصر، این زندانی که در زمره زندانیان دارای پرونده ستاد دیه استان قرار داشت به دلیل مشکلات خاص اقتصادی بدهی بالغ بر 25 میلیون تومان داشت و به اذعان خود از پرداخت آن نیز ناامید شده بود.

سخنان مملو از ناامیدی و غم این شهروند تبریزی به محض پخش از صفحات مختلف شبکه های اجتماعی نصر با واکنش مخاطبان مواجه شد و با هماهنگی ستاد دیه استان شماره حساب ویژه ای به منظور جمع آوری کمک های مردمی تخصیص یافت.

سرعت واریز کمک های مردمی به این حساب چنان بالا بود که در کمتر از 24 ساعت میزان حمایت لازم از این زندانی فراهم شد و به گفته رئیس ستاد دیه آذربایجان شرقی چک های مربوط به بدهی این فرد نوشته شد و قراراست طی یکی دو روز آینده از بند آزاد شود.

رسول تقی پور که خود از حجم واریزی های مخاطبان نصر به این حساب شگفته زده شده بود اظهار داشت : نصر به واسطه حمایت های گسترده مخاطبان اش در زمره خیران ویژه ستاد دیه استان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز مبلغی بالغ بر 350 میلیون ریال به این حساب واریز شده است که در نوع خود کم نظیر است و همچنان نیز ادامه دارد.

تقی پور با تبریک به مجموعه دست اندرکاران آژانس خبری تحلیلی نصر گفت: باید قدردان این اعتماد مردم به رسانه باشیم و ارزش و منزلت بهره مندی از این فرصت رسانه ای را مغتنم بدانیم.

امیر کریم زاد شریفی مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر نیز اظهار داشت: مخاطبان فهیم آژانس خبری تحلیلی نصر با این حرکت شگفتی ساز خود نشان دادند که نمونه بارز انسانیت و ارج نهادن به مقام منزلت حمایت از همنوع هستند.

وی با بیان اینکه به محض انتشار گزارش ویدئویی از زندگی این زندانی غیر عمد زندان تبریز شاهد خیل پیام ها از مخاطبان به منظور کمک به آزادی وی بودیم افزود: میزان علاقه مندی به کمک رسانی، همه همکاران مان در این رسانه را شگفت زده کرد؛ اگرچه این اقدام نخستین گام نصر در جلب حمایت های مادی به شمار می رود ولی اثبات کرد که ظرفیت رسانه های مجازی در جلب اعتماد عمومی و دریافت کمک های مردمی بسیار فراتر از آن چیزی است که فکر می کنیم؛ البته همکاری و همراهی بسیاری از کانال های پر مخاطب تبریز را نیز نباید در جلب این اعتماد فراموش کنیم.

وی تصریح کرد: رسانه مستقل و مردمی در نگاه تیزبین مخاطب مورد اعتماد است و به همین دلیل می توان از گستردگی و نفوذ آن به منظور جلب حمایت عمومی از انسان های آبرومندی که به دلیل شرایط خاص زندگی دچار مشکلات مادی شده است بهره برد.

وی  ضمن تقدیر ویژه از مخاطبان فرهیخته نصر تاکید کرد: این نوع حمایت مخاطبان فصل جدیدی در فعالیت های نصر به عنوان نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور باز کرد تا شاید با ایجاد همگرایی و جلب حمایت های این مخاطبان فرهیخته در کنار جریان سازی رسانه ای اثرگذار زمینه ساز رفع مشکلات برخی از هموطنان مان نیز باشیم.

کریم زاد شریفی در پایان تاکید کرد: به مخاطبان مان قول می دهیم که تا حصول نتیجه امانتدار اعتماد ارزشمندتان باشیم.

این گزارش حاکی است؛ با توجه به جلب حمایت گسترده مخاطبان مبالغ جمع آوری شده در وهله نخست برای آزادسازی زندانی غیرعمدی که گزارش اش پخش شده هزینه خواهد شد و مابقی مبالغ برای سایر زندانیان تحت حمایت ستاد دیه استان مدنظر قرار می گیرد که در گزارش های ویدئویی جداگانه ای اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

مدیر مسئول نصر: امانتدار اعتمادتان تا حصول نتیجه هستیم / میزان حمایت ها از مرز 350 میلیون ریال گذشت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار