تیم والیبال شهرداری ارومیه جوان‌تر شد

1399/03/11 - 10:51 - کد خبر: 21007 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: امسال با تیمی جوان که میانگین سنی آن ۲۵ سال است، در لیگ شرکت می‌کنیم که امیدواریم رضایت هواداران را جلب کند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، پیمان رضایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به آغاز لیگ برتر امسال از ۱۵ شهریور امسال افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از اول تیرماه تمرینات گروهی تیم شروع خواهد شد.
وی در مورد سهمیه دوم ارومیه نیز گفت: با دو شرکت بزرگ و معتبر برای اسپانسری تیم از نظر مالی صحبت‌های خوبی انجام داده‌ایم و هدف ما حفظ این تیم در شهر ارومیه و انتخاب سرمربی با نظر اسپانسر جدید خواهدبود.
وی در مورد بدهی‌های باشگاه اظهار کرد: در تلاش هستیم تا بدهی‌های خارجی باشگاه را امسال تسویه کنیم تا پنجره نقل و انتقالات برای تیم باز شود.
پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، امیر خداپرستی، سعید مصطفی‌وند، امیرحسین همتی، متین احمدی و فرهاد سال‌افزون، سهیل مسعود و مهران‌فیض امام‌دوست به‌صورت رسمی به تیم شهرداری ارومیه پیوسته بودند.
 با تصمیم فدراسیون والیبال تیم شهرداری جوان ارومیه که در فصل گذشته قاطعانه به مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک صعود کرده بود، امسال به لیگ برتر صعود کرده است.
انتهای پیام/
تیم والیبال شهرداری ارومیه جوان‌تر شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار