نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز؛

رهنمود های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران راهگشای ما در تمامی زمینه ها/ رونمایی از برنامه پنج‌ساله شهرداری تبریزاقدامی روبه جلو و بی سابقه ای است

1399/03/11 - 09:40 - کد خبر: 20995 نسخه چاپی

نصر: نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با تسلیت ۳۱ امین سالگرد رحلت امام و یاد شهدای ۱۵ خرداد گفت: رهنمود های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران راهگشای ما در تمامی زمینه ها است.

به گزارش نصر، سونیا اندیش در سخنرانی پیش ازدستور خود  با اشاره به روز جهانی محیط زیست گفت: امیدواریم این روز و برنامه های آن در راستای حفظ محیط زیست کاربردی باشد.
وی تاکید کرد: در برنامه‌های شهرداری نیز با همکاری کمیسیون محیط زیست برنامه‌های مناسبی برای ارتقا محیط زیست تبریز در نظر گرفته شده و امسال را به عنوان سال فضای سبز نام گذاری کردیم.
وی با اشاره به شهادت سه مرزبان هنگ مرزی سردشت در روز‌های گذشته گفت: مرزبانان حفظ امنیت کشور هستند و امید واریم‌ تدابیر لازم برای حفاظت از جان مرزبانان در نظر گرفته شود تا شاهد چنین موضوعاتی نباشیم.
اندیش با اشاره به رونمایی از برنامه پنج‌ساله شهرداری تبریز از تمام افراد همکاری کننده در تدوین این برنامه تقدیر کرده و گفت: این کار اقدامی روبه جلو و بی سابقه ای است تا شهر دارای برنامه ای مدون باشد.
انتهای پیام/
رهنمود های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران راهگشای ما در تمامی زمینه ها/ رونمایی از برنامه پنج‌ساله شهرداری تبریزاقدامی روبه جلو و بی سابقه ای است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار