ستاد کرونای مراغه:

مراسم تشییع شهید بهره‌ور به صورت رسمی برگزار نخواهد شد

1399/03/11 - 07:59 - کد خبر: 20987 نسخه چاپی

نصر : ستاد مبارزه با کرونای مراغه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به وضعیت حاد ویروس کرونا در این شهرستان، مراسم تشییع و بزرگداشت شهید ستوان سوم تقی بهره‌ور به صورت رسمی و جمعی برگزار نخواهد شد.

به گزارش نصر در این اطلاعیه، با عرض تسلیت و تبریک شهادت مدافع میهن اسلامی، شهید ستوان سوم تقی بهره ور به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا، مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان مراغه و همچنین دوستان و همرزمان ایشان، آمده است: با توجه به وضعیت حاد و وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز خواست خانواده محترم این شهید معزز و برای رفاه حال شهروندان، تشییع پیکر پاک این شهید به صورت رسمی و جمعی برگزار نمی شود.
بر این اساس و با توجه به اجماع نظر مسوولان شهرستانی، مراسمی در شان و منزلت این شهید بزرگوار، پس از فروکش کردن وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان، برگزار و زمان و مکان برگزاری آن نیز به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
به گزارش نصر، مرزبانان هنگ مرزی سردشت بامداد جمعه حین کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه «گوریلکه» واقع در ۲۰ کیلومتری این شهرستان با اشرار مسلح درگیر شدند و چند نفر از اشرار را به هلاکت رساندند و سه نفر از مرزبانان غیور هنگ مرزی در این درگیری به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/
مراسم تشییع شهید بهره‌ور به صورت رسمی برگزار نخواهد شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار