شهردار تبریز؛

شورای شهر تبریز «شعار توزیع عادلانه خدمات شهری» را عملیاتی کرده است

1399/03/10 - 17:04 - کد خبر: 20976 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی در مناطق کم برخوردار نشان می‌دهد که شورای شهر "شعار توزیع عادلانه خدمات شهری" را عملیاتی کرده است، به گونه‌ای که امروزه بیشترین پروژه‌ها در مناطق کم برخوردار اجرایی می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر امروز، شنبه 10 خرداد در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه 4 تبریز، با تاکید بر این‌که محدودیت‌ها، مشکلات اقتصادی و حتی کرونا نمی تواند باعث کم کردن خدمت رسانی به مردم شود، گفت: نه تنها خدمات رسانی کاهش پیدا نکرده، بلکه خوشبختانه با تلاش کارکنان و مدیران شهرداری سال ۹۹ را، سال شکوفایی شهر تبریز نامگذاری کرده‌ایم.
وی با بیان این‌که خروجی وحدت، همدلی و همراهی، افتتاح پروژه‌های 44 میلیارد تومانی را در منطقه کم برخوردار را نشان می‌دهد، اظهار کرد: با حمایت و برنامه ریزی شورای شهر و علی رغم کاهش درآمدها، توزیع خدمات در حوزه ی شهرداری کم نشده بلکه افزایش نیز یافته است.
وی با بیان این‌که در تمام حوزه‌ها از جمله فضای سبز و عمرانی، پروژه‌های ویژه‌ای داریم، افزود: امسال ده‌ها پروژه شهری کلید خورده که این پروژه‌ها تا پایان سال ۹۹ جمع بندی می‌شوند؛ معتقدم تمامی این پروژه‌ها در گرو همدلی و همراهی مردم و شورا و کارکنان مدیران شهردرای به اتمام خواهد رسید.
به گزارش ایسنا، شهین باهر در خصوص برنامه شهرداری تبریز برای افتتاح پروژه‌های سایر مناطق، اظهار کرد: با توجه به اینکه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی پروژه‌ها را افتتاح می‌کنیم؛ این افتتاح‌ها به‌صورت مستمر و به ترتیب در سایر مناطقه شهرداری تبریز انجام خواهد شد.
انتهای پیام/
شورای شهر تبریز «شعار توزیع عادلانه خدمات شهری» را عملیاتی کرده است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار